SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

September 19, 2010

CONTEST MUKA PALING HODOH


Seperti selalu dan biasa saya ingin join contest banyak,banyak dan belambak. Kenapa dik?? Sebab buat masa ni aktiviti macam ni saja yang menarik perhatian saya. Sungguh! Tak bohong larh! Alang-alang saya terjumpa satu WEB yang LISTkan contest setiap bulan,jadi senang nak join. Faham tak saya cakap? Kalau tak faham buat dek je ek...

Mengikut banner di atas,saya berbesar hari dan bergumbira untuk join contest tersebut.Besar sungguh hati ni.

Sila ke blog tersebut untuk meninjau lebih dalam lagi...... Ini blog pihak penganjur tau. Penting sebelum join contest ni. Mana tau ada syarat yang tak korang ekot.oH tidak!! Mesti kena iktu!!...........http://lilscherzow.blogspot.com

Gambar hodoh saya????
Lihatlah.... HEHE


Kejap nak kira kali ke brapa join contest. 1..2..4.. mana 3? LOL! Seperti biasa dah taip,baca balik bru tau ada yang salah. Ok,tak apa, abaikan. HAHA. Saya pakai picture tu okay?? Harap diterima. Rasanya da orang yang lebih pandai buat muka hodoh. HUHU. Mesti ada yang lebih hebat. Keputusannya pihak penganjur saja tau. Harap-harap menang.

TAG  mereka!!

♥ Aku Sampahkan Semuanya Di Sini!!! ♥

Sekian untuk contest yang satu ni.

Selamat berCONTEST pada diri sendiri. HEHE

8 comments:

Gayahspears said...

thnk tag :) nnty Gayah try ya wat muke paling hodoh~wakakaka..
gdluck 4 u dear (^_~)

t e m b u m e said...

hikhikhik
menarik!
thanks join!
gud luck!
:)

gnesop.com said...

good luck

__✿HARISA✿__ said...

gayah... ya cuba cpt2 sblm due date ek.. hehe

tembume... tanx dear....

g nesop... hehe...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wah kena tag.

jenuh pk nak buat muka huduh mcm mana hehe

Tanaka..>GeNEcist..™® said...

Adik! Lucah d situ!

__✿HARISA✿__ said...

tanaka: mne de kak.... ok aper pic tuh.. akak join tau..

__✿HARISA✿__ said...

gadis kampung

cuba taw.... haha