SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

September 17, 2010

CANDID CAMERA CONTEST


Saya join contest lagi... Haish!! Kuat beno join contest mu neh!! Biasa la kita.. Bila lagi... Balik kampus gerenti dah tak join. Subuk doh. HAHA. Kali ni godek-godek saya jumpa contest candid. Wah!! Nak join. Asalkan open date,I join la.  JOIN! Faham tak?? Ikut serta LOL!

Syarat-syarat adalah seperti berikut..... ;

  1. Terbuka kepada semua blogger
  2. Hah yang ni... WAJIB jadi follower penganjur tau...Ni nanti senang nak tau latest news pasal contest ni.
  3. UPLOD gambar. Tak kisah sesape pun janji kandid tau. TapiSATU SAHAJA DIBENARKAN.
  4. Letak banner kat atassekali tu kat slidebar korang.KENE LETAK!
  5. Tag 5 orang
  6. Last sekali,tinggalkan link anda. supaya mudah nak ambush.
HEHEHEH


Okey,saya nak guna gambar kat atas.
Tu kira candid la kan? Kalo usu tau saya ambil gambar macam ni,mesti la dia senyum. Nak-nak  waktu nak suap nasi tu ha. NGANGA lagi.. HAHA.. Anak yang kat sebelah tu dah puas makan. Usu tak kasi dia main jauh-jauh. kesian budak tu.


Nak tag mereka pula.........

  • SyerAgh
  • Umi Salmah
  • Cik Zila
  • erk
  • Fahimah

3 comments:

SyerAgh said...

isyaallah join.. nak godeng2 gmbo2 lawa jap.. thanks tag.. :P saya pun anak bongsu gak. haha

Admin said...

semoga berjaya ...

http://hasrulhassan.blogspot.com

Red Giant said...

* Keputusan Top 5 Akan Dikeluarkan Pada 1 OKT 2010.. 3 Pemenang Dipilih Berdasarkan Undian Anda (50%)Dan Juri Khas (50%)..

* Undian Dibuka Mulai 1 OKT 2010 Hingga 8 OKT 2010..

* Jgn Lupe Menunaikan Tanggungjawab Anda...