SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

September 06, 2010

Kau



Kau kata kau cinta
tapi kau BOHONG

Kau kata kau sayang
tapi sebenarnya nak menayang 

Kau kata senyuman aku menarik
tapi monyet yang tertarik

Kau kata body aku macam bidadari
tapi kawan kau kata macam lori

Kau kata kau kau rindu
tapi bila dengar nama aku kau sedu

Kau kata aku jelita
tapi bila tengok muka aku kau cakap macam orang lumpuh

kau kata kulit aku lembut
tapi bila kau usap kau cakap macam lantai tandas

Kau cakap bulu aku lembut
tapi bila sentuh kau tampar aku pulak

Kau kata telinga aku besar,mudah nak dengar suara kau
tapi aku dekat dengan kau,kau cakap aku gegeh dekat kau

Kau cakap kau nak sehidup semati dengan aku
tapi awal-awal lagi kau tengok muka aku  kau da nyampah

Kau kata tapak kaki aku berseni
tapi bila aku jalan kau cakap macam badak jalan

Kau cakap bulu mata aku lebat
tapi bila aku kejip mata kau cakap macam mop lantai,berat sangat

Kau cakap gaya aku jalan persis Tyra Banks
tapi bila aku catwalk kau cakap macam bluhippo menari

tapi bila aku mula nk layan kau  cakap " Sudahlah,awak 
tu kucing. Pergi main jauhjauh. nanti saya bagi whiskis"

KAU KEJAM!


  
Bila nak tidur kau cari aku jugak. Sengal kau.

No comments: