SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

September 17, 2010

TAK DER ENTRY UNTUK DIRI SENDIRI.

WASEH!!! Lately aku tak da mood nak update entry fasal diri sendiri. Aku la tuh. Entah apa jenis kerja yang sedang aku kerjakan aku pun tak tau. Balik je cuti raya ni aku tak da mood lah. Ulang ayat yang sama. Maaf la yer.

Start dua tiga empat lima hari lepas aku suka joint contest. Baru nemu la katakan. Alah,joint jer. Bukan aper pun,dapat hadiah ke tak belakang kira. Nak enjoy. Nak stusy tak ada mood jugak.Lagi-lagi tak ada mood. Apa yang ada? Tak da apa-apa. Makan kunyah-kunyah daripada celik mata sampai pejam. Itu je aku mampu buat. Yang lain tak terdaya. Ceit!

Hari ni dapat jugak aku makan laksa Kedah buatan sendiri made in RumahKU. HAHA. Lama sudah pendam hajat nak makan laksa buatan sendiri. Jadi,bangunpagi tadi terus pergi market,grocery. Beli  perkakas nak buat menda alah tu. Hah!! Sodap beno eh makan!!! Sodap!!! Lazat memikat kalbu,pekat di celah gigi. Oh salah frasa nama tu. Ubah okay?? Ubah sendiri! Jom buat contest LAKSA?? Tak mo!!!

Satu lagi nak cerita,pagi tadi saya pergi market. Melilau mata,bulat bentuk,saya nampak sesuatu okjek yang bewarna hijau yang sedang melambai-lambai yang macam daun. Banyak yang ko! Laju menapak,kiri kanan aku kibas je orang--orang kat kedai tuh. Saya dapat pucuk ubi!!!!!!!!!!! HEHE... Lama doh aku tahan nak makan. Bukan senang nak makan. Ni ha kalo cisah dengan sambal belacan. PERGHHH!!!!! Angin je rasa usus besar ni. Excellent!!! Maka sambil bernyanyi,aku balik rumah,aku rebus. TUH!! Sedap gila bapak!!! OK CUKUP!

Mari kita bercerita tentang kampus. Nak story sikit saja la. Masam balik muka aku..... TEST,asignment dan presentationS. Masak la aku buka cuti ni. BUKA CUTI?? Ayat baru.... Sabar jer la............ Perlu diingatkan kalau aku taip,kemudian hasilnya salah,abaikan jer la. Saya ni malas nak undo balik. Maaf ya.

OKAY. Nak out dulu. Nak shower buih-buih sabun LUX. Mandian sejati untuk wanita jelita pelita.

No comments: