SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

September 17, 2010

CONTEST SENYUMAN MANEH

Seperti biasa pekerjaan saya sejak akhir-akhir ni...... JOIN CONTEST..  Anda dapat lihat poster di atas?? Ya,melalui AYLEEN CHOMEL saya join. AHA! Dilihat dibelek ditilik,dus date 10 Oktober.. Sempat lagi la nak join kan??? Maka dengan rasmi dan jayanya,saya FIQAFI berhasrat nak join contest ni. Mana tau nasib kan?? Betul tak?? Tapi resultnya mesti la penganjur yang pilih. Pilih yang macam mana? Pilih yang canthek la LOL!...

Sudah,sudah. Banyak pulak songeh kau!

Mari lihat gambar yang saya nk taruk dalam contest ni...

TOTOTOTOT!!

Cuba tengok betul-betul.

Ya,orang tu saya. Saya la. Tak bohong. Gambar agak baru lagi. Diambil secara rambang tau. Tak ada solek molek. Original muka baru lepas makan. Kalau menang dapat topup RM 30. Ok la tu. Kalau saya selalunya topup RM 10 jer. Dah abis topup lagi. Baiklah,ta nak bebel dah.


Jomjom kita TAG insan-insan berikut ;

erk !
Dengan ini saya Fiqafi menyerahkan borang permohonan ini,disertakan dengan gambar sekali.
Timbang-menimbang pihak penganjur adalah dihargai. Kalau menag nak gayut dengan siapa ya???? Cik boypren?? Mak ayah?? HEHE....