SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

September 05, 2010

Ribuan terima kasih kepada SAHABAT saya

HYE HYE...

Okay,malam ni tak nak celoteh banyak sangat. Nanti ada pulak manusia yang tak puas hati,then drop komen yang menyakitkan mata. Eh mana ada,tipu jer... lalala.... Dalam previous entry saya ada tunjukkan few gift grom  BELOVED rumates saya kan?? Ada la...Cuba tengok....  Sekarang nak berkongsi hadiah dari SAHABAT saya pula... Mari kita GPS siapakah gerangannya manusia yang dimaksudkan....

Melihat pada kotak memang saya tak jangkakan menatang apa dalam tu... Tapi bila dibuka..... 
JENG....JENG....


Anda nampak tidak sesuatu obejek berwarna pink?? Memakai gown bewarna pink dan berambut blonde?? Ya,itu adalah sesuatu objek yang bernama patung. ok titik! Comel kan?? Bila dibuka,ya,,, Riang ria si patung gedik memusing kiri kanan tanpa arah. Dan seperti biasa,saya penjaga bidadari akan melihat ke mana saja patung itu bergerak. Macam orang tak siuman!!


Nampak tidak sejenis kertas yang dilipat-lipat kemudian dipotong-potong?? Ya,tiu adalah sejenis kad bewarna oren dan kuning.Fim tau-tau je aku suka kuning kan?? Pandai pilih kaler.  Adalah bebrapa jenis ayat yang berbaur semangat supaya aku dekan. Amin. Doakan yer Fim,mane tau aku dekan boleh bawak ko makan nasi kandar. Yo la tu Aten, loya lebey ko!


Ya,seterusnya kad yang diterima daripada sang pecinta drama Korea. Umi... Yang buat kad ni mahal tengok pada kulitnya. Ada besi-besi comel lagi. Sungguh menarik hati. Ikhlas dari Umi @ Sely.


LASTLY from tedy Nurul.... Yah... Kad raya @ Kad bufday... Sungguh romantik.... Canik tidak??? Ada katun-katun yang seronok bermain bunga api... HOYE!!  jom kita raya!!!!!

2 comments:

umisalmah.blogspot.com said...

music box tu best kn!!!
pasni kolo aq gi teja, aq nk tgk bende tu ade ats meja =)

__✿HARISA✿__ said...

best sesangat. yer,kang aq letak atas meja ya.