SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

September 16, 2010

I LOVE U CONTEST

Salam sejahtera Cik Blog tersayang.. Pemilikmu sudah datang. Yelah sape lagi nak menaip kat sini kalau bukan aku kan? Nama pun owner. Baik,saya baru sahaja sudah mop lantai dapur. MasyaAllah. Dah berkilat dia sekarang.Sudah la kau.

Mari kita ke agenda yang pertama. Berjalan-jalan ke blog orang,cari benda baru dan cari contest yang pelbagai. Jumpa sudah satu blog ... mizzfrogycute.blogspot.com ... Sejuk mata tengok space pemilik ni. Kaler pink segalanya. Bukan nak bodek hadiah tau. Tapi memang cuci mata la kan..

Gambar yang saya pertaruhkan adalah seperti berikut. Tak perlu baca,cuma tengok sahaja. HAHA. Lawak je yer.

 

I DO I LOVE MY AYAH SO MUCH.
WHY?

"Sebab kalau ayah tak ada macam mana Afi nak hidup? Ayah adalah bintang saya. Sentiasa berkelip untuk menerangi jalan hidup saya."

Baik,mari kita ceritakan keistimewaan photo di atas. Itu ayah saya. Saya sayang ayah saya. Walaupun saya ni jenis yang pendiam tapi biasa lah kan. Anak dengan ayah mana boleh pisah. Nampak tidak pokok yang sebelah tu? OKAY. Gambar ni diambil waktu Krismas. Malam Krismas la. Bersiar-siar bersama keluarga dan bergambar.Sayang.
Boleh menang tak??

HAHA

Sekarang saya nak tag mereka ;


Rakan-rakan. Sila join ya. Hadiah menarik,saya tau. JOIN!

2 comments:

SyerAgh said...

waa... thanks tag.. insyaalllah join. :)

Bum-bum Corner said...

ya... sama2...