SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

September 18, 2010

Nak Balik Arau Sudah



Mengikut ramalan kaji jadual,besok saya kena balik Arau. Nak sambung belajar. Dah lama terhenti kat sejak balik bercuti raya -meraya ni kan. Teruk la cuti ni. Sepatah haram pun aku tak study. Masalh sungguh ni. Teruk doh. Macam mana nak nengok muka pensyarah-pensyarah yang chomel dan manja tuh?? Co cerita sikit?? Tak dapat gambaran yang jelaswajah mereka yang montok tu. HAHA

Dimaklumkan bahawa cuti raya ni saya cuma isi dengan aktiviti online 24 jam dan berjam lamanya tanpa henti. HUH! Sumpah aku nak cakap aktiviti macam ni tak penat. Blogwalkin memang best doh! Gadget yang tak ada kat blog kita,kita bole amik dari blog orang. Itulah fungsinya jalan-jalan cari gadget. Cubalah. HEHE

Seterusnya aku nak cakap lepas ni mungkin jarang nak update entry baru. Sebab apa? Sebab esok da nak balik kampus. Jadi kerja-kerja aku kat sana pun dah banyak yang isi borang untuk aku tada tangan. Sudah la kau! OKAY. SAYA DAH NAK BALIK ARAU. Lebih kurang sebulan lagi nak final. Jadi kelambatan mengupdate entry adalah amat dikesali. Maaf tau.

Lemah semangat nak balik sana. Tinggal mak ayah. Apa nak buat,nak senang masa depan memang kena korban. Kalau nak dok senang jer  ... baik kau....... *))))((&*^&%$#u%&....

Sudah la. Saya nak kemas barang. SEE YA...

No comments: