SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

September 16, 2010

BILA IntanBerlian BUAT KONTEST, GAMBAR MAKAN PALING SEDAP!


Selamat malam wahai Blog kesayangan-ku. Indah sungguh malam ni sampai mata aku tak boleh lelap walaupun sekejap. Sungguh indah cerita di kaca televisyen yan ditayangkan sampai aku rasa muak nak nengok. Bukan aper cerita yang ditonjolkan tu dah banyak kali main kat TIBI.   bohSaN

Maka sebagai langkah yang baik,saya megambil keputusan untuk blogwalking lagi.Sudah pagi sampai ke maghrib aku buat keje ni. Tak jemu-jemu. Dari semalam aku gila join contest. Datang angin gila agaknya.  Golek sana golek sini,terjumpa satu blog yang buat contest. Sebenarnya dah lama usha-usha blog ni tapi tak folow sebab saya cuma suka baca cerita orang. HAH! Termasuklah blog ni. Selepas baca saya tinggal. Tak folow ataupun drop komen. Maaf tau. Tapi saya mengikut blog anda secara private. Sudah la kau Tin!

Anda dapat lihat BANNER di atas??? Berhari-hari fikir dan 10x diserang migrain. Saya.........
Saya nak join contest ni... Kata cik intan hadiah dari India. Woh! Hebat tu. Jejak kaki ke sana tak pernah! Jadi ni peluang yang baik untuk merasa ole-ole dari sana kan???



Saya joint tau.....

SAYA PALING SUKA ENTRY INTANBERLIAN YANG bertajuk " Secebis Rasa" KERANA entry ni sedikit sebanyak ada link dengan aku. Yelah kadang-kadang geram dengan laki. Geram sangat-sangat. Baru kenal kemarin,tup tup panggil kita sayang. Aku ni jenis cepat perasan. Alah biasa la perempuan. Pantang ayat sikit,CAIR terus! Itu aku. Entry cik Intan yang ni memang selalu jadi kat aku. Sedih la. Laki memang  macam ni ke?? HUH! Aku pernah kena sebenarnya. Hari ni baru  kawan,esok dia panggil sayang. Senang dan riang dia panggil aku sayang. PELIK BUKAN? Seminggu lepas tu makwe dia kol. Terbongkar semua. Aku cuma permainan.  Sudahlah.

Itu saja persembahan saya untuk contest ini. Gambar sudah disertakan,slogan pun sudah dilengkapkan. Adalah diharapkan kerjasama dari pihak cik Intan untuk menimbang-timbang penyertaan saya. HAHA.

1 comment:

IntanBerlian said...

dear.. dah review ur contest. huhu.. gudluck k..

selamat hari raya aidilfitri dear =D