SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

September 15, 2010

Kawaii Photo Contest





Salam hormat dan selamat gembira buat seluruh warga blog. Sebentar tadi saya seronok berjalan-jalan ke blog orang. Sampai lupa tujuan asal saya online. Nak cari abahn projek. Terlanjur blogwalkin,saya terjumpa sesuatu yang menarik di blog FIFIE. Ya,cuba teka. Tak dapat kan? Biar aku saja yang khabarkan. Saya nampak  Kawaii Photo Contest!!

Seperti yang diarahkan,saya mempertaruhkan dua photo yang sudah diedit sepenuhnya. Bentuk muka asli tau,tak ada ubah-ubah.

Anda dapat lihat kan photo di atas?? Ini photo terbaru yang diambil petang tadi. Sekali gus nak mencuba nasib join contest ni.

Huh!! Kenapa saya suka photo ni??
Sebab ini picture terbaru dan harap-harap photo ni tak terlalu lebih untuk ikut serta pertandingan tuan penganjur. Cuba lihat HEADER saya. Itu juga gambar terbaru saya. Saya suka gambar ni. Suka sangat. Semangat gambar baru,dan header baru. Baiklah,harap-harap gambar diterima oleh pihak penganjur. Maaf ya kalau gambar ni tak cukup memenuhi syarat.
Hasil edit terlalu menonjol,lagi pun tidak elok rasanya edit yang melampau. HEHE. Takut nanti macam gambar palsu. Seperti biasa PHOTOSCAPE kesayangan menjadi pilihan untuk mengedit larh.
Kerja mengedit ni memang seronok. Macam-macam cara boleh buat dan ubah. Seronok.