SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

September 18, 2010

AKSI CERIA SI MANJA

Malan terakhir di rumah ni,saya nak join la contest BABY@SI KECIL@SI MANJA @.. Sudah!
Memandangakan saya sudah mempunyai seorang anak saudara,yang boleh diklasifikasikan sebagai anak saudara tunggal. Dengan rasminya saya nak join contest ni. Contest lagi! Teruk! Tak teruk! Contest je ma....


Lihat banner di atas dengan kadar segera. Saya rasa saya ada photo yang sesuai untuk dipertandingkan. Betul ! Tak bohong!  As long tarikh masih dibuka,saya akan join. Dah terlanjur TERtengok banner ni. Saya join ya?

Baik,mari lihat terma dan syarat di sini. Sila klik ya. HAH! Jangan lupa join http://syamila02.blogspot.com
 
Melangkah ke gambar yang nak dimasukkan dalam contest ni...Lihat photo berikut.
 
 Nama :Qaseh Nur Batrisya bt Faizal Izani
Umur : 1 tahun 9 hari 
 
Selamat Berjoin(-o-)

1 comment:

wan syamilah said...

salam syawal...

terima kasih sudi join...cuma nk kena add salah satu blog sya dlm ur blog list... :-)