SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

August 21, 2010

                  Pagi tunggu tengah hari,
               Tengah hari tunggu petang,
                Petang tunggu malam,

Sungguh aku penat menunggu peredaran waktu. Sangat kemut sekali masa beredar sampaikan aku sempat mencuci koleksi tudung yang  semakin pesat dibeli. Segala koleksi disusun dengan rapi supaya nanti senang aku nak tarik. Oh ya! Tudung malas belum lagi dibeli,jadi aku akan berusaha untuk mencari tudung itu secepat mungkin,walaupun sebenarnya aku tak berminat nak pakai. Lg menampakkan wajah aku seperti seorang mak cik karipap.

Kenapa lambat beno masa nak berubah  neh?? Agak-agak kalo aku kira nak kawin akan berubah jadi cepat tak??? Tak mungkin. Belajar dulu adik ooiii.... Miang nak kwen apa pasal?? Betul,bagi insan yang seusia dengan dengan  aku,jangan bimbang. Tarikh luput  ataupun expired date kita lambat lagi. Jada berbahagialah dengan hayat anda sekarang. Selamat berclubing!! HAHA. Ok cukup!

Sebenarnya saya sedang menghitung hari nak raya. Mungkinkah ada kejutan pada hari raya nanti?? Entah! Tapi kalau ada mcam mana? Apa saya nak buat??? Menangis? Gelak tergolek-golek? Ataupun mungkin tersnyum selebar yang mungkin? Tidak juga! Diam saja. Apa yang nak jadi nanti ha?? Tak tau. Mungkin kehadiran tetamu istimewa. HAHA. Malaikat la lol!

Aku sangat rindukan masakan mak! Nak kerabu mangga... Sambal sotong.... Ikan masak stim,tapi tak ingat ikan spesis apa. Alahai makan je pandai. Maaflah. Agagaga... Tapi,ya ada tapi di sini. Seminggu sebelum raya saya akan balik. Jadi nak masak puas-puas dan sepuas yang mungkin. Yer la suasana memasak waktu puasa lain tau...

Baikla

rasnya  cukup masanya untuk saya ber-bengong-bengong di sini. aku nak pegi bazar,beli makan UNTUK BERBUKA PUASA...

 S E L A M A T
B E R B U K A
P U A S A


No comments: