SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

August 06, 2010

Pulang ke Istana

AAAHHHH....
Sungguh merasa senang hatinak berambus dari uitm. Lapang dada yang teramat lapang walaupun sebenarnya tak ada lubang. Nak mengubah pemandangan  mata a.k.a nk balik rumah dan cuci mata bersih-bersih. Sekalian nak balik dan menghempapkan badan atas katil saya yang empuk dan lembut. Lembut la sangat. Ditemani tedy bear yang tak seberapa besar dan montel macam tuannya. Aku la tu. tedy bear yang dah usang dan bulu dah mula reput. Kahkahkahkah. 


Aku akan pastikan lantai di  luar rumah sentiasa bersih. Al-maklumlah sebelah taman I ada kerja-kerja pembinaan,jadi jalan tu kotor. Betul jugak,kenapa pihak pemaju tak fikir dengan drastik,kaji dulu kesan pada penduduk lain. Mongok!!! Ini tau hambat je kawasan padi. Haiii....... Panas la rumah I.... Pemanasan global di taman surgawi aku....


Proses MEMpacking barang sudah selesai.. Jadi apa tindakan yang seterusnya?? Yah! Memanjakan diri dengan MENGonline. Comel tak?? Cuba buka mulut dan cakap comel.. Comel la tuh..  Buku-buku filosopi harus dibawa pulang. Sebab nak memudahkan kerja  kajian tentang alam semesta LAW,EL-FINANCE dan MI-EKO... subjek-sebjek kritikal yang tak dapat dielakkan. Semester ni memang aku akan bersengkang mata walau pada dasarnya aku tak ingin dan tak berminat. Cuba kalau diberi peluang untukpilih bidang kerjaya yang aku nak,aku dengan bangganya akan berdiri dan mengeluarkan suara yang lantang akan berkata... "Aku nak jadi seorang yang bersenang hati"... Sudahlah... Kalu setakat nak bersenang hati,abaikan.... Bobok je hang....


Hari yang senang lenang  hari ni.. Hujung minggu dan aku akan menghabiskan masa dengan Patrick.Patrick my Yayunk.... Sejenis binatang berkaler pink yang berbentuk tapak sulaiman. Kehadirannya yang sangat aku suka. Ah Ah Ah A h!!!! Cuba anak-anak ibu  pronounce dengan betul. Sangat bongok..


Saya akan menghempukkan badan di atas sofa sambil bersenang lenang di depan skrin berwarna.... Apa hang cakap?? Tv la bodo. 


ok,memandangkan papa I dah kol. jadi kita stopdi sini tau.


Sayang kamoo ketat2.


drop komen yokkk!!

No comments: