SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

August 20, 2010

Laporan Minggu Lepas

 
To ; Cik Blog

" Berminggu suda ku menunggu dirimu..
Akhirnya kau menjadi milikku..
Sukarnya untuk ku melepaskanmu 
karna kau ku cintai selalu.."

 
SALAM hormat pembuka bicara,kata manis disusun rapi sebagai kata permulaan entry kali ini. Sudah lama sekali aku tidak menjengah Cik Blog kesayangan ini. Bukannya apa,sibuk dengan aktiviti yang tak pernah nak surut,tiap-tiap hari ada saja aktiviti cemas. Sudah cukup dengan aktiviti,pengumuman tu dibuat 15 minit sebelum acara bermula. Memang aku naik hangin la kan.... Tiba- kena turun ke padang... Fuh!! Terbaik!!   Tak ada masa langsung nak memanjakan diri di atas katil empuk yang lagi enak untuk digilis. Sungguh aku penat dengan pekerjaan sebagai seorang pelajar IPTA. Atas nama nak berjaya,aku pasrah. HEI! Sudahla!!

Baik. Terus kepada agenda kita yang pertama. Minggu lepas minggu paling menyiksakan. Siksa la sangat.  Okey!! Aku balikke rumah dengan bas. Atassebab tak nak menyusahkan ayah,aku naik bas ,bertemankan sahabt sejati Fahimah.. Kami balik dalamhujan. Sadis!! Tidak!!! Kami minta.. dan kami  seronok mandi hujan.  Jam yang ligat berputar 360 darjah menunjukkan aku tak patut cabut balik. Tak peduli! Nak balik jugak la!!! Arghhh!!! Akibatnya kami tiba di Alor Setar lebih kurang pukul 6.45 petang, Dah nak berbuka doh!! Sian Fim,nanti dia berbuka sorang. Jadi sebagai seorang teman sejati aku temankan Fim. 


Hasil edit yang sengaja di teraburkan...
Maaf Fim.. aku mencari kelainan... lain la sangat!!

Mari lihat menu yang aku CILOK di McD..

Set burger yang aku sendiritak faham kenapa wujudnya makanan ber-ROTI pada waktu berbuka. Kenapa tak sediakan nasi? LOL!


DISEBABKAN  kelaparan punya pasal,aku bantai jeset roti kering ni. 1 untuk makan di situ,2 bungkus lagi kita bungkus. Kasi mak dan Omey!! OKEY!! Tak sedap tapi makan ni sungguh membuatkan aku rasa mual. Sos tak ada la beb! Wa panas camni. Panas weh!! duit melayang....... ni ibarat aku makan roti keping,tapi roti keping lagi sedap. Sebab apa? Sebab bole cicah air milo. Burger nak cicah apa?? SOS TIRAM??

YANG PENTING!!! AIS KRIM STRAWBERI SUNDAE.............
Sodap yang teramat sangat la kan... nak describe lebih-lebih tak reti. Faham-faham sendiri la yer.... Yang penting ada buah strawberi  ya. itu asset yang amat diperlukan untuk menilai sejauh mana kelazatan yang MCd sediakan untuk customer. Sudahla kau Fatin!

Baiklah,setakat ini sahaja entry untuk minggu lepas. Ada cerita terbaru i story ok.....


SALAM



No comments: