SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

August 22, 2010

Boring



Saya berada di kawasan boring yang sangat melampaui batas. Novel setebal 500 muka surat dijadikan mainan tangan. Sungguh seronok melipat satu persatu kertas putih. Oh ya! Aku sudah menghilangkan sebuah buku milik perpustakaan uitm Arau. Dengan rasminya nama saya sudah  diBLACK LIST. Dan dengan bangganya juga saya ingin mengumumkan bahawa saya perlu mengeluarkan sejumlah wang yang sangat tinggi nilainya. Sungguh aku merasa senang hati untuk melakukan kerja amal. Cekik Darah! Lol!!

Malam waktu begini sepatutnya aku dah siap menelaah buku. Apakan daya seru tak sampai lagi. Jadi........... MAK AYAH  maafkan sy. Saya pemalas. Ok syhhh!! Diam.

Tengok nasi ayam atas meja memang sangat menyelerakan. Sabar.... Tunggu sahur.. Kau baru je melantak buka puasa tadi Fatin.. Jangan tamak.. Nati perut buncit macam mana??? Takda apa... Cik Rozmey ada..... Kasi jus,buncit kempis la....

Fifi kol tadi. Katannya ada seorang perempuan tanya pasal HAID dekat dia. HOh! Apa kena mengena pakwe aku dengan HAID?? 

Oooo.... Atas alasan Fifi ni imam,jadi suka hati la dia boleh tanya pasal haid?? Bongok  la kau!! Kenapa tak pegi tanya mak kau!! Mak kau tu orang BERpengalaman. Laki aku jugak ko cop ek??? Nampak sangat kau nak dia amik berat pasal kau. Blah la lu!!!!!! kenja kau!!!! Da la weh... Setakat masalah period tu pon nak imam selesaikan ker??? Cuba cakap siket???  Hah ni Hajah Fatin  datang,meh aku bimbing kau!aA KELAS INTENSIF KHAS UNTUK GADIS BLURRR! aaaaaa... mcam KAU la!! Nak perhatian murahan ker ha??? Agaknya *%&%&&%*()(@##@ kau tu gatal sangat kot!!! Pantang betol aku pompuan mcam ni. Perlu ker cerita pasal period semata-mata nak dapatkan perhatian dari laki?????? Jangan bagi alasan Fifi tu imam,kau boleh sesuka hati tanya masalah perempuan dekat dia. Tanya mak kau la!!KAU!!!! KAU!!!!

Kalau kau tak faham sangat pasal period,meh sini  aku ajarkan. Ape jenis ilmu yang kau tak faham??? Pasal saiz?? Kebocoran??? Kalo bocor bak cini aku tampal simen. Memang takkan bocor la. Dry jer.... Mari la.... Fatin ajarkan.... Lagi aper kau tak faham??? Masalah putih kuning biru hijau merah oren???? Ke kau pakai pencelup????

Aku tersangat marah.... Fifi pon layan... Baik punya boypren!!!!!!
Geram.... Hilang mood nak study...
Dah la,nak pergi makan nasi ayam + air bandung ais.

(Saya masih ada mood nak melantak. PEACE -^-)



1 comment:

Anonymous said...

HEBAT!!!