SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

August 30, 2010

Kenalan Pemilik Blog


glitter-graphics.com




Ya inilah wajah sebenar saya. Owner of this blog is............. Taram!!! Saya la!  Wah,dah x lama ni nak masuk 20 tahun. Wah sekali lagi,saya dah tua ... oh tidak! Saya masih muda,itu menunjukkan peratusan untuk saya bebas ke dunia luar semakin tipis. Wah lagi saya dah nak kawin! Hah! Tidak,saya ada urusan lain dari memikirkan hal kawen-ngawen ni. 

Mari ke slot kita yang pertama.
Fatin Afiqah nama si comel,comel ker??? HAHA.. di bintikan dengan Muhamad,ya itu nama ayah saya ok! Nama atuk saya Zain,jadi sebagai kesimpulan nama saya Fatin Afiqah binti Muhamad,Muhamad bin Zain.  Jelas sudah ok??

Mari hitung umur saya. Umur saya kalau diikutkan tahun ni 20 tapi memandangkan  saya belum cukup umur jadi usia saya masih lagi lingkungan 19 tahun dan ada la butir-butir bulan yang masih belum genap setahun dan kerana itu,saya masih lagi belum berpeluang untuk mengundi. Ala,kalau boleh pun kau nak pegi ke?? Takkan??

Mak saya asalnya dari Sarawak,ayah dari nun Utara Kedah. Cantik kombinasi tu,dapat anak cantik macam saya dan kacak macam abang-abang saya. Oh nak pengsan rasanya bila ada orang angkat bakul buang sendiri.  Wah saya da sebuah banglo comel yang terletak di Kuala Kedah. Jom terjah  114 Taman Desarina. 


Saya suka Alor Setar tapi tulah nak belajar kan?? Ayah kata kalau tak nak belajar jauh-jauh,buat universiti depan rumah, Hari-hari ngadap laut. Kalau saya kata tak kisah mcam mana ayah?? Suka tak?? Makana saya dihantar belajar ke UiTM Arau Perlis. Baru bertateh di pering kat Diploma. Nak masuk kos kulinari tak boleh,jadi saya pilih kos Investment Analysis. ok x?? Hari-hari predict benda baru nak jadi. Oh sungguh dan benar,Finance buat saya tak tiduR dengan nyenyak-nya. Kacau!!

Milo Ais kalau dapat memang slurppp la kan?? Lepas tu sambung tidur,memang mantap. tambah lagi penat-penat. Memang nyamannya tidur. Nasi ayam memang menjadi kegemaran saya,tom yam campur. Bak kata diri sendiri masakn yang pedas tu la makanan saya. Apa lagi ya?? Tau tak masakan mak saya adalah penawar segala sakit,penawar segala pahitnya hidup dan yang penting penawar segala masalah yang gaggu I... haha... Sayang mak...

Mayat??? Bukan,bukan. Saya bukan mayat bergerak. Sya cuma sukakan binatang-binatang putih yang suci lagi bersih. Ya,saya obses dengan warna putih. Menatang apa tu???  Apa-apa saja yang kaler putih lah!!! Janji putih...


TAMAT.
END.
TRANSMISSION END.

No comments: