SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

August 29, 2010

TEST terakhir sebelum raya


SALAM....

Tidak sabar rasanya nak balik raya. Ah! Aku tunggu kira hari lagi ni. 2..3..4... BALIK!! ya,hari ni hari Ahad,esok Senin.. Kamis saya balik la!! UUU!! Saya sedang menerujakan diri ni. oh apakh bahasa yang diguna pakai ni?? Mesti tak tersenarai dalam  Kamus Dewan dan Pustaka. Ah sudahlah kau!  Baiklah,baju-baju raya belum lagi dibeli. Ada patut ka macam tu?? HUHU! Ya! Kau puasa pun tak penuh,nak baju raya plak.  Diam! Syh! Saya nak jugak baju raya,tak peduli. Mak ayah belikan saya baju raya ya. Mak ckp " Ya nak,mak belikan."

Seperti bisa sebelum balik berhari raya TEST ditetapkan. Ooo.. kau ingat senang-senang boleh lepas ha?? Jangan harap ok!! TEST dulu,TEST banyak-banyak lol!!! Oh ya! Esok saya ada test LAW atau lebih mudah difami dalam erti kata lain Undang-undang duniawi yang banyak sekali sectionnya. Jenuh la hafal la pok.. Gigi rasa macam mesin taip,tup tap tup tap menggedik-gedik baca nota. Fuh! LAW ni tak boleh goreng,kalau boleh goreng memang  aku akan berusaha banyak-banyak untuk baca buku ilmiah. Oh tidak! Buku ilmiah tidak berkaitan langsung dengan  Undang-undang negara. Setakat ni saya sudah bergolek-golek di atas permukaan muka surat nota LAW,dan hasilnya saya tertidur 3 kali. Kenapa?? Kerana saya boring.  HAHA.  

" Refer to the case Venkata Chinnaya v Verikatamaya"
" Refer to the case Cohen v Kitten"
" Refer to the case Wong Mun Tai v Wong Mun Wai"

Berikut merupakan case yang popular dalam history of LAW.

Mari kita berjuang?? Mari!!!!

Senapang menapak di hadapan,peluru tertembus di otak!!Haiya!!!  

Kita berjumpa lagi di ruangan yang sama dengan tajuk entry yg lain...
TATA..........

2 comments:

umisalmah.blogspot.com said...

same2 kite boleh jwn esok =)

__✿HARISA✿__ said...

AHAHA....

penat doh hafal LAW....

GUD LUCK UMI.