SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

August 24, 2010

Gambar Semata-mata


Hari ni penat sudah saya menelaah buku..  Selesai dua set test yang dijadualkan,saya keluar berjalan-jalan sementara tunggu kelas pukul 11.00 pagi bermula..  Oleh itu,marilah kita mengisi masa lapang dengan aktiviti berfaedah.. Mari........

Tiba di perpustakaan.....

Mencari pelabuhan yang sesuai untuk berlepak.. 

Akhirnya ditemuijuga.....

Tapi dimana.....??? 

Di sini.............


Aku n Fima TERjumpa gedung emas!! Apa emasnya?? Yah!!!  dipenuhi dengan majalah..dalam erti kata lain majalah WANITA,KELUARGA dan NONA...
 
Lagi gambar...

 
Di ruangan penghargaan..... Ruang ni memang banyak la piala2 yang Uitm dapat kan.... Alah,lupa  nak kira!! ok abaikan!!

SETERUSNYA..................................

Sudah sampai di bilik,aku merasa  sangat BERlapang dada. Lapy yang ada tersedia di depan mata tidak dibiarkan sahaja...Pantas tangan menarik  gadget kecik.... sy nampak PHOTOSCAPE........

MARI KITA LIHAT HASIL SETERUSNYA.............


L O V I N G F I Q A F I
-setelah diedit-


BUAH HATI TERSAYANG
AFIFI IDRUS


BEBERAPA HASIL SENI TERAGUNG BUAT  SANG KEKASIH...........


Baby boooo!!!! Katanya bencikan blonde..... Tapi I blend jugak kaler rambut  tu... Sesuai kan??? Hensem apa.... Laki lain bleh ke?? Tak kan???
Agagaga


Paling chomel!!! Dihatiku,kau yang kacak.. Sopan santunmu paling chomel dihatiku....
Ku tahu kau di pikat teman lama..... Nampak tak rabbit ribon atas kepala Fifi? Sesuai untuk dia.. Itu bagi aku la.. kalau korang tak tau la kan.... HAHA.. Lawak je ok.... Cayank Pipi!!!

Sebenarnya ada lagihasil karya teragung buat sang kekasih. Tapi........... saya tak boleh tunjuk semua.... Sebab tak nak lebih-lebih tunjuk potret kekanda.... Sudah ya,lain kali kita iklan lagi di sini... Okey,saya harus menelaah buku.... Tapi............

OKEY!! Diam!! Banyak pulak TAPI kan???

SALAM






2 comments:

Feymao ( ˘ ³˘)❤ said...

kecian abe tu...di edit2 mcm2...hahaha
tapi kelakor la..yg rambut pnjg tu..cam awi beb!

__✿HARISA✿__ said...

agaga.... itu je pekerjaan aq yg menarik.....