SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

August 20, 2010

Hari Pertama Berbuka Puasa

Assalamualaikum............

Buat pertama kalinya sy ingin mengucapkan Selamat Berbuka Puasa kepada seluruh umat Islam di seluruh dunia... Gembira yang teramat sangat.. Sepatutunya  ucapan ni dah lama disucapkan,tapi memandangkan diriini sibuk.. Maka hanya sempat mengirim atas angin saja.. HAHA!! aKU TAK FAHAM !! Saya sangat berbesar hati menyambut Ramadhan pada kali ini. Sungguh berlapang dada dengan nikmat yang Tuhan berikan.

Dengan azam baru,saya nak kembali pada kehidupan saya yang dulu. Macam mana kehidupan kau dulu? Rahsia!! Tak boleh cakap. Maaf ya.

Teringin rasanya nak pakai tudung yang PELBAGAI-BAGAI. Sumpah aku teringin nak pakai.


lagi tudung malas yang terkandung dalam koleksi saya ialah.......
jeng!!! jeng!!!

oleh kerana kemalasan yan terlampau,saya perlu merehatkan diri dengan mandian  kesejukan ... air hujan!! bukanmandi hujan ok,tapi  suhu yang hujan hasilkan menggoda saya untuk terus berendam di atas katil. sambil dibaluti dengan selimut pemberian ibu terchenta!!!

BAIKLAH.... Saya nak pergi beradu dulu....

nk bobok.....

Salam....

3 comments:

Anonymous said...

seronokkkkkkkkk!!!!

umisalmah.blogspot.com said...

bila nak pki gi kelas?

__✿HARISA✿__ said...

haha... nanti je aku pakai......