SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

August 10, 2010

EXPERIA



HYE-HYE

"Its been a day now..
aint see or heard from  you..
mis u so crazy..
how do you
how do u..."

Oh no!! i miss my Beloved Yayunk Afifi... arghh!! Sungguh miss dia. Kenapa begitu mengganas hari ni?? Yah kerana si buah hati sudah melalaikan diri dan telah menghilang telefon bimbit yang saya kira agak mahal. Akibatnya,saya yang susah. susah kerana rindu. Sungguh kau gedik!!! Diam! SSyh!!

Kemarin sehari suntuk Fifi tak kol.. Haha...Bunyi macam kritikal,tapi sebenarnya tak.. Mati -mati aku ingatkan  dia nak break.. Rupanya-rupanya henpon kesayangan dia hilang. Doh!! Mahal henpone tuh!! Kalo bagi aku masa 3 bulan pun aku tak mampu nak beli. Sengsaranya nak melabur duit,lepas tu nak belanja beli. MASAK KAU FATIN!!!  Kalo mak tau aku beli benda mahal mak akan cakap.. Anak aku memang MATREK!! mata duitan lol!! tIDAK MAK!! Saya seorang yang reda... Tidak tamak sama sekali!

Berbalik kepada cerita Afifi Yayunk.... Dah maghrib baru aku dapat kol dari no bapak dia.. Betul ka ayat tuh?? Pandai-pandai faham ok... Fifi pakai no bapaknya.... oooo macam tu.......  Sebelum tu aku kol Along merangkap kakak sulong Fifi. Kami ni kira rapat jgk ! Eceh!! Bangga diri. Itu saja sources yang aku ada untuk jejak Fifi... Kesian my Yayunk.. hp mahal lepas tu hilang...... Penat dia kumpul duit... tidak mengapa Yunk,nanti kita beli yang murah,orang tengaok pon tak nak.

Inilah Experia milik my Yayunk......


Awal-awal lagi saya dah pesan,pakai sahaja gadget yang murah lagi tak laku.  Dia tak nak,nak jugak pakai yang mahal lagi berkualiti. Pakai yang murah,orang tengok pun tak ada nafsu,apa lagi nak curi. Sudahnya duit dia lesap. Tengok macam saya,pakai henpon NOKIA 3010 jer. KAN SENANG. Nak heret pegi mana 2 pon tak kisah,hati selalu tenang dan damai. Letak atas meja makan 24 jam tanpa sorok pon tidak ada yang sudi sentuh,bahkan nak pandang sebelah mata pon tak hingin. kahkahkah. Sungguh aku tak marah Experia TERhilang tapi sedikit sedih kerana henpon tu mahal doh!! Ada picture i lagi!!! 

Sumpah kalau dapat henpon ni aku tak keluar rumah dah. Mana taknya henpon ni lengkap skali dengan windows.. Nak surf internet just click saja.. Dunia dunia... Memang modern la... Agak-agak anak saya nanti Nak kasi pone apa ya?? Mungkin pone yang lengkap dengan set pampers tukar buang dan GPS.... nak tuka lampin click je,nanti ada satu sistem yang akan  cipta pampers dan tempek pada punggong baby saya.. ahh comelnyer!! Nak kaler apa cakap jer! Nak corak Winnie the Pooh! Senang ...  ?? Licin tangan ibu ye nak....

haha... FIFI TAK  BENARKAN!! HEAP!!

Baik lah semoga Experia Yayunk dapat ditemukan kembali. terlanjur kata menaip entry,ringan jari nak menaip..


SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN AL-MUBARAK...
Semoga Ramadan dihiasi dengan keimanan yang menyinar.




4 comments:

Anonymous said...

PADAN MUKA..........

Umie said...

eh...bukan sony jer ker yang ada xperia? nokia pun ada gak ker?

__✿HARISA✿__ said...

tau... dah post bru aq ingt nokia x d... hehe... sory.....

__✿HARISA✿__ said...

yer umi.. salah taip.... dah post bru ingt.. malas da nak padam... soy readers...