SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

May 14, 2011

RANDOM WRITING


Dear the most cutest watermelon chiquita,

       Hola!!! I just came back from far-far away village, Kodiang. HAHA. Seperti biasa this evening I went to the village looking for some traditional medicine.Ouh! What for bebayh?? Itu ubat mestilah untuk menyembuhkan segala jenis penyakit. Tidaklah untuk memasak tom yam okeyh? Vodoooooo!!

       So far journey tadi agak menarik, mana taknya sepanjang jalan tu I have someONE SMS saya. Eeeee!! Suka-suka.....!! Last nite he bought me Low Fat Milk, itu susu Dutch Lady. Tau? 1 kotak derrr..... Memang ermm!! Since balik dari kampus tu, da 2 minggu tak minum susu, then I feel awkward lah sebab usually once in a week saya akan beli 1 kotak susu tu. BTW,susu tu adalah minuman kesayangan saya O___o...

Belajar masak tak susah sangat sebenarnya ek?

Kemarin sudah belajar masak asam pedas okay! Asam pedas, dan rasanya sangat enak. Okay la tu untuk first time masak. Wak lu! Hari ni saya masak ikan bakar. Pandai tak? Pandai tak? Ngeeeee...... Saya sangat membanggakan diri sekarang! Ouh!!!

Bangun pagi, sapu sampah, sidai baju, sarapan dan melakukan segala kerja rumah. Seronok la jugak kan walaupun aktiviti  ni mungkin dianggap aktiviti perempuan kampung. I don't mind lah. Setiap orang tak sama kan? But ini cara saya, memasak memang awesome! Nak tunjuk baik la ni ha? Tak yah!

Next for tomorow is DUMPLING. :) Okeyh tadi siang pegi shoping barang dapur. Baik, kuasa sekarang ada di tangan saya. Di bahagian dapur 100% milik saya. Dimonopoli oleh perempuan nih!

Sudah2... Rasa macam post entry apa2....

Saya beransur dulu.

No comments: