SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

May 08, 2011

PANASNYA DI PUSAT RAWATAN RAMAI PESAKIT




Derrrr!! Pagi tadi pegi hospital! Urggh!


Teman mak ambil ubat, guess what esok kena pegi lagi.. Adoiii!

Hospital tu memang bapak la kan besa sangat. Boleh plak main-main dalam hospital tu naik turun lif. Ayyyaaammm!! Pintu lif depan belakang dow boleh open-close (ke memang aku tak prihatin dengan perkembangan.. erm)Memang angin dow! Tekan pintu depan yang belakng bukak, tekan yang belakang yang depan bukak. Benci! Tak mo p dah!

 Dah tu boleh plak ekon tak da.. Aissshh! Mencarut sekejap di situ.. Bagi pesakit-pesakit, mereka memerlukan udara yang best... Baru sedap nak tido, ini idak! Letak kipas sebijik tengah dunia, hah! Nak buat lagu mana tu? Habaq mai sat. Peluh mencurah-curah di setiap lohong dan lorong. CEEIT! Benci! Sumpah aku tak reti dok dalam hospital.

Heip! Ada satu tempat yang menyenangkan hati. Playground yang tak berapa nak play tu. Ada la dalam dua-tiga jenis mainan kanak-kanak. Takkan aku nak terkinja-kinja main papan gelongsor tu! Aihh!!! How childish you are Tin! Erm..... Panas doh!  Macam di hospital Sarawak, ekon memang bapak sedap giler lah nak tido. Buat ada katil kosong nak aku masuk tido. Senang hati, makanan orang sedia. Bilik air dalam bilik tu jugak. Ahhh! Best giler!!!

Okeyh! Sekarang memang musim panas. Fine. Matahari seronok bermain dengan bulan.

Kejap, idea tak ada.........

Habis.....


Derrr!!! Dok rumah memang senang hati. Tak fikir benda lain, nak tido jek.. Mungkin tido adalah saat yang paling bermakna. Kerana diriku begiru beharga. Bodooooooooo O___o Purata tidur seorang  baby (seperti saya) adalah 9 jam sehari. Attention!!

I bukan dato Becky okay!!

Owh lupa nak cakap! Saya jumpa  lelaki kacak yang sakit, yang duduk atas kerusi manja(roda) yang tunggu orang menolak mara ke hadapan. Kesian. Oleh kerana kelalaian, saya tak sempat beri tumpuan sepenuhnya pada lelaki kacak yang sakit tadi... Sudut mata saya tak mampu memberikan gambaran yang jelas tentang kehadiran mereka. OWH! I'M sorry! Ingatkan lelaki kacak semua sihat, ada jugak yang stuck. Okay! Next time kalau jumpa, kita kenal2, tukar no fone! Okie baby? HAKHAK.. Gediknya, dasar pemain wanita! Ta bole buat bini. Tarak pa,tarak pa.... Besok saya pegi lagi, jumpa lagi!



Baik, saya sibuk sekarang. Banyak meeting dengan drama Korea. Pergi dulu! 





(o)-i-(o)


ROGER

 


No comments: