SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

May 29, 2011

Fatin :::)))



Readers and cutty bummy kitten...
Lesson for today...


Seorang girlfriend yang baik akan selalu ada di samping Bulat walaupun sebenarnya saya sendiri selalu hilang akal. Betul? Seorang girlfriend yang baik akan selalu mandi awal, at least lepas Subuh supaya bau yang terhasil akan wangi. Betul? Seorang yang baik akan selalu siapkan makan pagi untuk Bulat, betul? Okay salah , ini tugasan lepas diijabkabulkan. Sabar, jangan gelojoh. Dan, seorang kekasih yang setia akan selalu mendendangkan lagu senandung sebelum kekasihnya tidur, betul? Walau pada hakikatnya Super Savers selalu lebih 45 minit lagi, 15 minit pertama saya sudah mengantuk. Beri lah saya AWARD ni... Saya teringin walaupun pada hakikatnya saya tak ada kelayakkan, sijil juga tak ada. IPTA juga tak menyediakan bidang pelajaran macam ni.



Seorang kekasih yang mulia juga akan selalu mengucapkan kata-kata manis pada buah hatinya walaupun pada hakikatnya saya selalu tinggikan suara. Itu lumrah, dibesarkan oleh ayah dan mak, dan ditimang-timang oleh dua orang abang menyebabkan saya menjadi sedikit kasar, banyak. Bukan sikit. Kata-kata manis  memang susah nak cari. Melainkan perkataan sayang,cinta,rindu... Itu baru macam bercinta. Bagi seorang perempuan besar macam saya, yang kebal dengan ayat macam tu memang perlu lakukan banyak latih tubi vokal supaya lidah lebih biasa untuk ucap I LOVE YOU. o----o  Pitching juga perlu selari supaya bila diucap nanti, tidak ada semut yang mati sakit jantung.


Bagi seorang perempuan, saya nakkan anak kembar. Agak keterlaluan mungkin. Bagus, saya ada inisiatif untuk berjaya. Maju.
 

Selamat Malam ))))
Selamat Malam... May I sleep in peace....  XO

No comments: