SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

January 08, 2014

HADIAH TERTUNGGAK TAHUN 2013


Yay yay Nay~~~

OF COURSE la I happy uallss. Hadiah ni berapa nilai pun tetap  beharga tau. Wowowow intro tadak ka adik manis? Ada, ada, sabar. Ni aku baru nak taip.



Giveaway ni ran lepas raya Aildilfitri hari tu, tahun 2013. Lama dah kan? Ha betul. Sebabnya ramai blogger yang organized  GA ni, jadi proses nak susun hadiah tu mungkin lambat. Bukan mungkin tapi memang lambat. Aku ingat dah tak dapat dah hadiah ni. Walaupun dapat 1st place redha ajalah kalau bukan rezeki kita kan. Nak claim lebih-lebih nanti deme kata aku sawan pulak. And today, today hari ni hadiah ni tertunai di depan pagar. Feeling so happy, blessed , anxious.. Semua lah feeling lebih-lebih.

Lunch tadi makan macam biasalah kan, tu kan tadi aku ada update menu hari ni. Petang dalam pukul 3.00 aku lunch la. Fuh sambal belacan tu. Mantop tip top. Alololo puji diri la tu. Heh. Penat tumbuk sambai la. Takpa-takpa. Asai sedap semua berbaloi kan? Harap-harap bila tumbuk sambai ni hilang la buaian bawah lengan. KAHKAHKAH. Aton rilex sudah.


POS LAJU mai time kita dok santap lunch. Adoi, sedap slurp slurp dok isap ayaq udang tu  depa HON kita. Tekejut ngan kita. HON POS LAJU aku cukup pantang la. Bila HON tu kuat sangat. Satgi ada la mata yang telus dok skodeng. Ingat aku tak taw ka.

Tengok nama tu, nama aku la. FATIN AFIQAH. Tapi hadiah apa eh? Sebab aku takda order barang online. Kalau ada pun tahun 2013 tu last aku order. :) Dah nama UNILEVEL plak kan. Saspended. Pak cik tu kata ada orang bagi hadiah. Erm.. Betoi la kot...


Owh, dah bukak surat ni baru ingat aku ada join 1 GA di blog. Mehehe. Okay tak saspen dah macam tadi. Muka tak bengon dah macam tadi. Dah normal. Tapi, tapi , tapi kan.. Lama gila kot tunggu hadiah ni. Aku budget dalam 2,3 bulan ja. Ni dah masuk tahun baru pun. Pun baru nak dapat. Eh geli hati la tengok parcel ni tadi. Macam nak hempuk-hempuk ja. Overnya cakap. Ampun.

Jadi, ini item yang saya dapat. Ada 6 jenis semua. Berkilat lagi owhh packing. Naik excited aku nengok nyer.












Kesemua hadiah itu sudah aku serahkan ada pihak berkuasa yaitu ayah aku. Seronok tak terhingga dia. Jangan tak tau ayah aku sangat-sangat menjaga penampilan. Teruk dia dari aku. Aku tak berapa sangat, aku jenis langgar dan tak istiqamah bila pakai produk.

Terima kasih FAIR & LOVELY. 
THUMBS UP.

No comments: