SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

June 05, 2010

Singgah kat blog.....


LAGENDA ANAK SETAN....
oops!! poster di atas PERSIA.. sama sekali menyimpang.....
bertemankan sahabat sy,FAHIMAH RASHID,kami tengok wayang...Popkon abes... tapi bkn nk ckp la,popkon tu manis sgt la...alahai,makan jer la... kononnyer nk tunjuk popkon 2 sedap....hehe

sy tengok fim mcm patung,,jadi sy andaikan dia boring... haha.... Chiqui??? saya?? haha... duduk x diam... nk kata crita 2 bosan sgt x la... cuma meleret-leret... ase mcm nk tdo.. slalunya kalo letak sy dalam bilik ekon,tdo la jwbnyer... pape pon...LEGENDA BUDAK SETAN mmg tragis... adoh!!!!!!! sedih la... last skali Ayu mati....

hah!! apa lg..
jap nk pk...
1...2...3.................4
nk ckp yang aq nk beli kasut CROCS!! tp terbantut sbb masa tu x dpt buat keputusan yang bijak.. masih ada ragu2.... nanti nk ajak abg i yang second tu pegi beli... nanti i show kat u alll....

rasa mcm x puas bila berjalan-jalan x beli apa2.... x puas hati!! paling kurang mesti bwk balik ...
  • sehelai baju
  • sepasang kasut
  • handbag
result exam kluar 10 Jun. sgt takot.... yuuuu!!!!!!!!
yelah,usaha yang dicurahkan tak setimpal dengan apa yang dituntut... ahhh!! menyesal tak berguna!!
tdo la!!!

Mak ckp,nanti p lagi na....
Ya mak,nanti cek p lg.

2 comments:

Umi Salmah said...

best nyer kuar br2!! dak kedah ni x adil langsung =)

Bum-bum Corner said...

ahahaha...... kedah...