SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

June 02, 2010

BENCI


biadapnya aku dengan dia. memang. aku bodoh.
biadapnya aku. sungguh aku kurang ajar berkata begitu dengan dia.
tapi dia juga salah,kerana sedikit kesalahan terus dia memalingkan muka ke arah lain.
lagaknya seperti besar kesalahan yang aku lakukan.

apa salahnya jika dia tunjukkan pengiraan yang betul dengan cara dan nada suara yang lembut???
susah sangat ka????

sungguh dia tidak pernah memikirkan perasaan orang lain!!
aku benci dia.
biadapnya aku Ya Allah.

aku kecewa. benar dia telah banyak membantu aku. entahlah,semuanya bagaikan melepaskan batuk di tangga.
melakukan kerana terpaksa.
aku benci dia!!!!!!

aku sedikit pun x mengerti cara dia.
kadang-kala aku menyesal kerana aku berpijak di sini.
menyesal yang teramat sangat.

aku takut suatu hari nanti kasih sayang aku pada dia berkurangan...kurang...kurang.... dan lenyap...

No comments: