SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

June 15, 2010

Mulakan entry hari ini dengan senyuman..SMILE....OK! CLICK!  ok dah dpt 1 gambar. lagi satu? oh tak,satu da cukup. Nak cakap pasal apa hari ni? tak pasti,mungkin saya akan berkeliaran dalam POST kali ini. cerita la macam-macam.. Apa saja terlintas sy text ya. 

Hadirin sekalian,mari mulakan report PERTAMA..

Semalam hujan lebat!! Mak aii... Dahsyat! 15 minit hujan,air dah naik sampai paras buku lali( betul tak ejaan??....) hantam saja. ok teruskan. argh!! kelam kabut keadaan.. Ayah sy selaku pengerusi dalam kediaman kami bergegas ke sana ke mari! sungguh aku pening tgk ayah yang sangat sibuk mengukur ketinggian paras air. al-maklumlah rumah aku byk pintu... tang tu la ayah dok sibuk kaver... Erm... Omey sibuk menimba air... huish!! bukan menimba sgt pon.... sekadar mencedok air.. Naseb bilik aku x  naik air. kalo x .... FLY CHIQUI FLY...... WAAAAHHH!!! Mak  aq?? seperti biasa penolong kanan kepada pengerusi,sibuk menyelongkar almari cari kain buruk.. Eh! Eh! Nak tau x??? tanpa sedar mak aku dah ambil tshirt GF omey!! argh!  Dah separuh jalan  omey asak kain tu kat lantai,baru dia sedar itu baju GF dia!! aaaaahhhhh!! serius cakap aku tak penah tengok baju tu... heran kan?? itulah,tangan mak..... baju tu da lencun..... skrg ada tersadai kat pagar rumah... kononnya nk jemo... ni hujan mai lagi... hah! dok la  situ.... apa ka nama nya pompuan tu,tak ingat la... ok,bab pertama sudah selesai... mari beralih ke REPOT KEDUA..

Tiba-tiba....
Dah lama tak tengok Mr Bean kan?? itu saya,orang lain tak tau... boring-boring kalo tengok memang syiok la kan?? tambah plak ujan-ujan,umph! tambah lagi! makan begedil panas-panas plak!woih! memang sangat menyeronokkan sampai tak tekata lah! Boleh kalau nak buat mcm tu,tunggu la... bila? bila-bila kau nak Chiqui!
 


dah tak tau nk ckp apa...
maka....
 

BYE


glitter-graphics.com

1 comment:

Feymao ( ˘ ³˘)❤ said...

bezz hujan kan..
sedap tdo~