SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

June 12, 2010

Mak Saya........



Ulalalala... Setiap masa.. Ulalala....
Bicara mempesona.. Ulalala....
Lagu kanak2....
hahaha...

kehidupan harian yang sangat memboringkan sekarang.... tapi xpa,bila lg nk dpt cuti mcm ni...nanti masuk alam pekerjaan lagi la mencabar.. nice challenge??? Haha... saya dalam kebingungan yang terlampau,dan tekanan hidup yang overdose! oh apakah ia?? mungkin sesuatu penyakit yang serius untuk diabaikan.. lalala...... mari kita ke buletin utama hari ini.... ala... Act aku malas nk berblog....saya sendiri x pasti apa yang sy suka... novel? komik? baju? alat mekap? 

kawan sy umi salmah dah d banyak koleksi komik & keronsang chumel2 dia.. aku?? tarak papa yeh! tarak papa yeh! bila agaknya minat aq nk tetap kat satu tu ja??habaq mai! penat la mcm ni.. minat tak tetap... ahhh!! ayat yang berulang-ulang... baca sajalah....

buletin utama...SARI BERITA PENTING!!

minggu lepas pergi mengurut kaki mak.. Alhamdulillah kaki mak dah normal sekarang.... dah laju bejalan... lepas je mengurut,merayap la kami berdua kat pasar malam... ahh!! sungguh emakku seorang yang cergas dan cerdas.... dah satu hal,aku plak jd malas nk jalan.... mn x taknya,ada la dalam 4 kali tawaf kat pasar malam tu.... tekodek-kodek aku mengekot kat blakang..... laju la mak jalan!!! mak!! penat la jalan... pastu singgah beli sayur plak.... ada lg! beli ikan lagi! umph! saya marah dgn mak... penat....... huhahahaha......



pastu balik la ke rumah......on9 kan diri....
boh!!! TV plak boring..... masuk bilik la...

sekarang tgk FB pon mcm memboringkan jew... game x ble main plak....
SABAR...........


berjumpa lagi di lain entry....pada waktu yg x tetap.masa yg lain... BUBYE.....

No comments: