SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

July 20, 2011

SURVEYING HANDBAG

COACH ni kalau dapat memang smart! Tengok design dia pun dah naik.... blushing!! Malang sekali, memandangkan dengan kedudukan saya sebagai seorang pelajar full-time dan bukannya penjawat jawatan besar, saya hanya mampu pakai beg tangan murah-murah saja. InsyaAllah kalau dah kerja nanti boleh borong secara BULK. Okiess!!! Atau mungkin suruh bakal suami belikan? Tidak, dia selalu bilang TUNGGU KAWIN SAYA BELIKAN. Tak yah  la beli, sebab masa u saya yakin saya dah kerja! Dah mampu! Can afford!!! Ceeit!


TRANSPARENT BAG
Cantik tak? Cantik tak? Memang marvelous  la kan? Nampak macam funky, ceria, ala-ala perempuan tak matang kalau beg ni. Tapi, oleh kerana susuk corak dan tekstur warna yang striking itu, beg ni kelihatan comel dan sedikit sesuai dengan perempuan yang ceria. Ini kalau perempuan protokol jangan pakai. Bagi mereka yang protokol dengan etika kekemasan sila pakai beg kulit yang shiny lagi berkilat, yang ada rantai-rantai bising tu. Itu cocok dengan anda. Dikhuatiri kalau anda pakai beg ni, anda nampak macam badut.

** Untuk saya pakai OKAY kot ::))



Tapi serius sumpah cakap, aku memang suka beg transparent! Makna kata aku tak matang!! TAK!! Mana da la!!

ROTAN bag??
Okay fine! Di Korea sekarang tengah hangat dengan beg rotan-rotan terpakai bersama sekuntum bunga yang menempek di luar kawasan beg. Turut disertakan seekor Teddy Bear yang gedik tergantung kiri kanan. Nasib baik dapat bear yang comel sebagai free gift. Itu pun kalau DIprovide la kan? ::)) Takpe2...  Beli sendiri pun boleh apa! 


DALAM PERTIMBANGAN
.
.
.
.
.
.
ULASAN : Simple dan warna boleh diCHOOSING. Harga boleh tahan, tak lebih dari RM100, tak kurang dari RM30. ::))) Size agak macam kapal, kulit luar tak dapat dikenal pasti dari kain atau kulit mahupun plastik transparent or apa-apa lah. But still dalam pemerhatian untuk dibeli mahupun diisi borang pembelian. Ke nak beli di kedai?

ULASAN : Menarik dan comel. Dipilih kerana ada ring pada part pemegang dan juga turut dipilih kerana warna PINK! Dah tentu-tentu la tak. Aku bukan peminat PINK! Jauh hati sungguh aku dengan PINK. Bagi seorang perempuan yang tak cukup tinggi bak model macam aku, handbag bertali panjang adalah diharamkan kerana itu akan menampakkan kependekkan aku lagi. Maka jika dipakai makin berganda-ganda kekecillan( kecil) saya. 

ULASAN : Jika dipandang dari sudut peminat warna, pastinya PUTIH yang menjadi pilihan. Maka jika dipandang dari angle seorang pekerja wanita yang bekerjaya pastilah warna HITAM.Tapi tetap nak putih jugak! Tak kira tak kira! 

 ULASAN : Sekali lagi bertali pendek yang aku pilih. Macam biasalah, tali pendek akan membantu untuk menampakkan tubuh seseorang yang kecil kelihatan tinggi. Tinggi? Okay salah, sedikit tinggi!

ULASAN LAGI : Jemu dah ulasan yang tak berapa nak padat dan tak berapa nak menarik macam ni. Model di sebelah menunjukkan lilitan shawl di leher! Yes, itu yang saya katakan sangat menarik. Di samping beg yang talinya ntah apa-apa. Ada 2 kelebihan di sini, boleh diselempang atau digalas begitu saja dari tepi. Menarik bukan? Sekalian ada godie- di tepi beg, ala-ala free gift gitu. 

 ULASAN : Suka sangat kedutan  di tepi holding part tu ::)))

 ULASAN : MALAS DAH! Abammm! Nak macam ni!

 ULASAN : Perlu tak beli beg ni? PERLU??

ULASAN YAKIN : PASTI DIBELI!! PASTI!!

2 comments:

MIRA said...

gedik!!

__✿HARISA✿__ said...

Eleh mira ! awat jeles sgt x tau!