SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

July 01, 2011

MULUT ITIK, PERUT TONG



KEMARIN
Hari-hari dok rumah ni saya makan. Makan. Makan dan makan. Bila masa tak tau nak berhenti. Penat pun ada jugak. Mulut nyut-nyap macam mulut itik! Tension macam ni. Tapi tu lah kan, dah masak sedap-sedap kena la makan. Takkan nak bazir plak. Erm... Ni sepatutnya saya belajar sampai jadi pelajar cemerlang dan terbilang, oleh kerana kefokusan saya terganggu dengan kehadiran makanan-makanan sodap, jadi tumpuan beralih-lah. Susah-susah macam ni. Bila nak pandai macam ni Fatin? Saya harap suatu hari nanti saya akan sedar betapa pentingnya belajar. Eeee sudahlah!

HARI NI 
Kan dah cakap aktiviti saya sepanjang cuti makan! Lagi mau tanya ka! Hadooi!


ESOK, LUSA, TULAT
Haish! Tatau! Tatau! Tatau!!!! Ahad ni balik Arau kan? Selasa saya pulang semula ke banglo ni. 
6 Jun sampai 10 Jun. Saya tak ikut trip pergi KL meyh. 

WITH




Babai o_____O

No comments: