SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

July 18, 2011

MASALAH FREE HAIR


Ingatkan semua dah okay, tapi nampak gaya macam ada yang tak puas hati. 

Sebab : Aku free hair.

Masalah besar sangat ni.

Habis mereka yang pakai tudung semua baik-baik? Macam tu? Jangan la fikir macam tu, saya ni pun manusia jugak. Takkan la sebab rambut, anda nak nilai saya senang-senang macam tu je?

Pandang saya dengan mata hati, bukan mata babi. Pakai mata babi memang nampak benda tak elok.

Nak nilai seseorang biar berpada-pada.  Rasa macam terhina pun ada. 

HABIS.

2 comments:

Rosmarieza said...

sabar kay? insyaAllah~ amik mase kan?;) sebab sis punye roomate pown free hair gak~ mula sikit3 tak pe..pakai shawl dulu ke...jgn kisah dengan ape yang orang kate sebab mulut manusia mang susah nak tutup~:)

__✿HARISA✿__ said...

TANX SIS. insyaAllah saya bertudung. Sedang belajar nak pakai sekarang.