SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

July 03, 2010

SETEL


HYE-HYE

AKHIRNYA!
Saya berjaya menghapuskan PENYAKIT ENTRY 2 KALI.
bagaimana agaknya ya? sungguh saya sudah menyesal sebab tangan tak pandai diam dan hati tak pernah puas...
tiap kali  masuk ke dunia blog ada saja layout nk ditukar...
akibatnya semua element dalam blog ni lari..
kesan paling mendalam dalam hidup saya ialah,tension sbb x boleh text panjang-panjang...

kini  CIK BLOG saya sudah sihat... dah sembuh ya CIK BLOG....

hari ini,awal pagi dan sewaktu dengannya..
aku bertolak ke arau.. nk daftar...dalam perjalanan tu adoi mata ni asyik main tarik tali.. aku pejam dia celik,aku celik dia pejam... sah salah ayat.. fatin,anda gagal. dan anda pembaca,turut tertipu.. ..
tsamina hehe ya ek!!

okeyh.. malam sebenarnya tak terdetik nak menaip tapi memandangkan  CIK BLOG dah kembali sihat,empunya blog pula semakin ghairah nak menulis... mungkin semangat kembali pulih... HOOREY!! 

Mula hari isnin ni,bermulalah kelas. Kelas apa? saya kuliah...
Bangun pagi,gosok gigi,cuci muka  pegi kelas...
x payah sabun..


ok,readers..
MAAFLAH ENTRY MALAM NI AGAK NTAH PAPE..
Jemu? kalo jemu padam la..
tapi x boleh kan? terima la hakikat..
saya pegi dulu..
DAAAAA


3 comments:

keyna said...

hi! saya dah follow awk..come n follow mine to..wee~ btw,nice blog!huhu

Sang Gabriel said...

selamat blogging!haha

__✿HARISA✿__ said...

ya keyna,sy da folo awk..

gaban moka .. sapa ni??? cney datang kitak?