SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

July 09, 2010

Saya Nak Kawin!!!


HYE-HYE

OK!! ENTRY KALI NI JOM IKUT ENTRY UMI..
UMI,JANGAN MARAH YA..


Argh! Tersangat membosankan malam ini. Oleh itu,mari kita mencuci mata dengan pemandangan menarik sebentar. Nak cuci dengan apa? OK! Dengan angan-angan minah Jenin. Maaf,terpaksa.
 Lihat pada impian di hari Raja Sehari saya. JOM???


Saya perlukan seorang wedding planer. Tak boleh semua kerja saya yang buat. Apa gunanya pemilikweding planer wujud kan?? Ye dak?? Mungkn khidmat nasihat diperlukan,tapi bukan untuk menyibuk ok. Anda hanya di tepi-tepi sahaja ok. Ahaks!!


Saya nak sanggul yang macam ni! Titik! Tiada bantahan dari orang luar mahupun  dalam! Jangan banyak songeh bila I suruh u all buat. I bayar tau! Bukan free of charge. Tolong sikit!
Shut fatin! Over!

 Cincin mestilah macam ni. Ni berlian ke apa ek? Lupa nak cek tadi. Takpe-takpe,nanti kita cek. Eh! Jap!! Cantik tak? Rasanya mahal cincin ni. Tak mampu. Hah tu la!! Belajar pandai-pandai,dapat gaji besar boleh beli yang mahal. Lol!

NEXT



Kad jemputan  perkahwinan saya! My fevret colour is White. Jadi kesimpulannya,kad jemputan must be based on my fevret colour. ok? White and simple as simple posible. 
Tak nak yang sarat dengan corak ntah apa-apa. UHH!! Boring suda la.................



Tempat makan tetamu @ medan selera tetamu. Cantik tak?????????
Temanya white plus krim.....
waaaa!!!Tinggi angan-angan ek????



KEK IDAMAN.....
segi empat,then decorated with Roses... Sungguh elegant... i love i love!!!!
Nati kita beli ye Bang...... cEH!


Jari-jemari saya mestilah dihiasi begini... Inai macam orang India tapi cantik plak... Bantai je la... Cantik hape.... JANGAN JELES OK....
hahaha


Memandangkan warna tema adalah putih,jadi pelamin saya mestilah bewarna putih jugak.. pilihan yang tepat tak? Macam rumah mayat je!! CHOOOII!!! ini berdasarkan warna kesukaan la!!!

AKHIR SEKALI

Gaun idaman.. Harap-harap boleh pakai yer... Mulai sekarang jom kita diet! Tiada kaitan dengaN anda,saya yang perlu
diet. 

Sekian untuk entry malam ni.
esok saya post yang baru ya.

BUBYE

7 comments:

Anonymous said...

teruskan berangan....................

Umi Salmah said...

aq pling suke cincin tu... cantik sgt2 =)
tapi nape gambo nyer pech tin??

Bum-bum Corner said...

aku copi pes je sely... malas nk edit.......

Alif Arham said...

Ye..Teruskan la....Haha
Nape gmbr sume pecah2?

Bum-bum Corner said...

ala alif... sy malas nk edit... itu pasal pecah....

fafa_tein said...

huhu,,nti kwin,,jemput k..
tinggi tol fantsi tu,,tp fa suka,,^__^

Bum-bum Corner said...

ade ja fafa.... doa la yer.. kang i jemput u.... agagaga