SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

July 24, 2010

Entry Khas Buat OMEYJOURGENSEN


SALAM PEMBUKA BICARA
Hari agak tenang  ya hari ni.. Sodap je tido... Dah siang pon x sedar.. Oh !Lupa,bilik saya berada pada kordinat tengah-tengah rumah,jadi tak da tingkap. Atau dalam bahasa kasar bilik Stress.. selimut yang menebal telah menutup seluruh tubuh montelku... Agagagaga.. Memang nyenyak......

OK! BALIK PADA TOPIK KITA SEKARANG...
Kali ni entry ditujukan khas buat sahabat & merangkap abang saya... Tak faham la nak susun ayat macam mana.. Maaf ya.... Sila,sila baca lagi di bawah.....


Inilah sahabat kedua saya!! Sudahlah ditinggalkan abang sulOng,sekarang ditinggalkan... Sedihnya la macam ni.. Kelak aku pasti rindu nak tumbuk belakang Omey... Sob sob sob!!! HuHuhuhuhuhHUHUHhuhu....
Besok da nak hantar Omey... Kemana? Ke UNIKL... Jauh bukan?? ya,memang pun.... Sedih sgt... Nanti sapa nak temankan saya bershoping ha???? Takda!!!!!!! Nadai!!!!!!!!!! Argh!!!! Betul la orang cakap kan,apa yang ada hari ni takkan sama apa yang ada hari esok... WWWAAAAA!!! x MO bRUBAH!!!!! 

PERSOALAN....

"Sapa nak temankan saya shoping?"
"Sapa nak tolong belikan kad topup untuk saya ya?"
"Nak gaduh dengan sapa nanti"
"Nak tepekik telolong dekat sapa nanti?"
"Nak usik sapa nanti?"
"Nak berebut tenet dengan sapa nanti?"
"Sapa nak belikan makanan malam untuk saya?"
"Sapa nak melawak dengan saya?????"

Semuanya menyedihkan. Nampaknya lepas ni saya cuma ada mak dan ayah saja. Abang Pecai da lepas ke KL,Omey pun sama. Cruel dis world!!!!

No comments: