SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

July 02, 2010

Sehari sebelum Pulang ke Perlis.

   HYE-HYE

 Bertemu lagi kita dalam rancangan petang. Rancangan apa murid-murid??
" Rancangan merapu." Pandai murid-murid cikgu. Hari ni kita belajar tentang semangat ok ?
 Ye la tu..

aiiii(mengeluh).. pejam celik pejam celik da nak dekat 2 bulan cuti sem.. buka semester ni segalanya baru.. kawan baru,romate baru,bilik baru,buku baru... lagi? baju baru?ekekekek.... semester lepas aku ditempatkan dengan geng-geng 1 batch.. sem ni campur-campur.. sebab apa? sbb uitm amik budak baru 5000orang.. jd kamini senior kena mengalah.. alahai... manjanya adikadik ek?? sudahlah,pandai-pandai berdikari...

aktiviti yang akan dirindui kelak ialah...

  • tidakdapat bangun lambat... sudah tentu masa tidur juga ada had. kalau di rumah,biasanya jam 3 pagi I tido la.. Ni da pegi arau tepaksa buat jadual tido...uh! sungguh macam baby. x suka x suka! da bangun tu,bole tgk tb... cerah dunia yer fatin?? membuta je keje... haish!
  • da x dapat ganggu OMEY... abang aku,abang kedua... yang sulong da lepas ke PUTRAjaya... dalam entry yg lepas aku da cerita pasal family. berminat? sila hubungi...... dotdotdot... merepek! ok sudah. sebenarnya omey ni boleh dibuli... itu hobi I... SANGAT SUKA TENGOK LELAKI MARAH.. agaknya dah sebati dalam jiwa... lelaki mana-mana pun mmg aku suka sangat bangkitkan rasa marah dia... terasa dia kalah.. kalau dia x marah, aku la kalah.. hoi fatin, cakap  apa ni?
  • tak boleh pau duit mak... mak sangat bermurah hati.. tak pernah berkira pasal duit dengan anak-anak..sayang mak la!!
  • ayah saya... haaa... ni yang seronok. ayah saya sangat suka bertanya tu,ni ,tu ni... mcam polis ye pak?? setiap insan yang nk melangkah keluar dimestikan bersoal jawab dengan daddy. oh daddy!!! kadang-kadang  mcm nk gelak tebahak-bahak jer!!! dari tingkap daddy jerit...AHAHAH!!
im gonna miss this job!!!
sobsobsob!!!


SAYA SAYANG MAK & AYAH
OMEY & BIG BRO

1 comment:

Anonymous said...

sad...............