SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

June 06, 2011

MISSING ARAU.



It's been a while since SAYA TAK POST ANY ENTRY. Kan kan???

Anyway, keadaan disini mulai reda. Sedikit sebanyak keadaan kritikal mulai reda. Aku dah boleh suaikan diri dengan keadaan sekeliling. Sedikit la.. hari pertama sampai aku bengong, bengong, bengol, bengol  dan blurr. Masih mencari arah tuju. Bla la ang.

Straigth to the point, aku sangat rindukan Perlis. Aku rindukan FIM si pangkah, NITA si berani, SELY si lucu, NANA si protokol. HEHEE....  Sangat rindukan makhluk2 tersebut... Tarak pa, 10 Jun ni aku balik Kedah.


FIM, FATIN,SELY,NANA
 Aku tak pasti di mana cacatnya gambar ni. Dalam dewan belajar mcm ni biasanya pergerakkan aku bebas. Kadang-kadang pergi kelas tak bawak buku, bawak fone dengan dompet jek. Arg.. Senangnya kalau ada jutaan pelajar mcm aku :))) Baik, penat gantung kaki, ni ha saya bersila ah...

 

NITA DI TENGAH YA...





 Malam diner. Saya yang depan yer.... FIM kat belakang, tak perasan ada budak kecik kat belakang. Nyibuk ne....


Gambar ni memang kelabu ah! Bukan sengaja dibuat. Ini mungkin kesan gegaran di Teluk Sumatera. Okay tipu!. Ini mungkin sebab escalator bergerak. Jadi nak dapatkan sudut yang tepat susah :)

RINDU :(((

1 comment:

fim here! said...

cepat2 la balek cnie,,,hg da jadi femes awl2 sem,lecturer sume tanye sal hg..hehehe



p/s: jgn lupe ole2 kat aku hehehe