SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

June 01, 2011

Bila Saya Perlukan Seseorang.


Suda sampai di Sarawak :)

Sangat penat semalam, rasa nak tercabut jantung. Penat yang teramat sangat.

Seat AIRa terlalu menegak, rasanya 45darjah tegak. Memang perggh! 2 jam dowh dok macam tu memang sepanjang jalan tu ada la jugak mencarut kan. 

Bila dah selamat tiba di airport Kuching, OUH! Tak pakai tali pinggang :)) Nasib tak ada stewardes nampak. EEEEE... Patut rasa senang je nak gerak sana sini.Bebas. 

Sebenarnya bukan perkara tu yang nak di cakapkan.

Tapi...

KEHILANGAN

Daku kini menangis
Dikau kini tlah pergi
Memberi seribu duka

Lara aku kehilangan dikau
Selamanya takkan melihat
Hadirmu seperti dulu
Aku kehilangan

Daku tulus berkata
Ucap terima kasih
Segala pengorbanan cinta

Lara aku kehilangan dikau
Selamanya takkan melihat
Hadirmu seperti dulu
Aku kehilangan

Disebabkan saya terlalu sedih dengan keadaan sekarang, jadi saya perlukan seorang teman. Tapi tak ada orang yang pedulikan saya. :(( Berkali - kali waktu saya perlukan awak, awak tak ada dengan saya. Awak biarkan saya. :(( Awak ulang lagi perangai lama :(( Dah janji tak nak ulang, kenapa ulang jugak? :(( Sangat kecewa dengan sikap awak. SMS tak ada, kol juga tak ada. Mana awak? Tau tak apa yang saya lalui kemarin sangat teruk? Saya penat.

Kelak - kelak awak jangan cari saya lagi. Banyak kali saya begi awak peluang, tapi tetap jugak awak ulang. Saya bukan nabi nak maafkan awak sejuta kali. Sekarang awak cakap siapa yang tak bersungguh-sungguh dalam hubungan ni. Awak cakap!!

2 comments:

Feymao ( ˘ ³˘)❤ said...

eh dear...i kan ade...u ta percaye i ke? hehehe

__✿HARISA✿__ said...

ye, ko je kawan yg slalu ade dgn aq :)