SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

February 24, 2011

Padang Besar










Rindukan Fima la Sian Fima. Aku tinggal dia. Itu la dah ajak dia balik sekali tadi, tak mau ekot. Berhempas pulas-memulas aku pujuk tak nak jugak dia ikut. Tidak mengapa. Lain tahun kau ikut aku balik. Minggu ni ramai yang balik. Budak kelas aku dah setengah balik,budak TEJA pun sama Jadi aku ni tergolong sekali lah! 



Balik tadi pukul 5 petang, sampai kuala agak-agak dalam pukul 7.. Merendek di market ada la dalam 30 minit,beli ikan, sayur, tepung segala mak nenek. Macam orang tua-tua lah! Dah la pakai kasut baru! Arrgghhh! Tension den! Kasut polkaDOT. Ejaan tepat atau tidak? Kalu tidak abaikan saja,malas nak UNDO.






Kasut ni sem lepas I beli. Asyik terperap je dalam kotak tu,jadi I keluarkan dan pakai dan jalan dan pijak segala air ikan. Memang terbaik la. Baru pertama kali pakai dah dirasmikan dengan penuh rasa hormatnya dengan sebegitu cara. Uhhhh!! Geram! Tarak pa! Tarak pa! Nanti beli lagi. 

Later on I will update full view a.k.a pemandangan stiker yang I beli tadi. Sioot RM 6 harganya! Agak mentekedarah duit aku la kan! Tapi tarak pa, stiker tu manyak cantik. Kejap -kejap lagi I nak pelekat kat dinding yang kosong yang muram yang pink tuh!  Kerek  gila cakap KEYEL. Blah la kau fatin! Ceeit!
Masa untuk menonton ASTRO CERIA! Mari? Atashinci... Eh! Chanel 611 ek.., Atashinci yang palanya macam buah nangka,badannya macam refrigerator, bibirnya macam ning baizura.... Ada saja hang :)



Moh ler kiter.......







 






No comments: