SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

February 28, 2011

AWAK


Maaf kalau saya bukan yang terbaik untuk awak. Saya tau siapa diri saya. Diri saya tidak secantik dia, tidak mampu buat awak gembira juga saya tahu saya tidak ada kelayakkan untuk menggantikan tempat dia. 

Awak masih rindukan dia? Masih sayangkan dia? Masih ada hati pada dia? Jadi di mana kedudukan saya dalam hati awak? Di telapak kaki?  Saya cuma sandaran? :(

Saya tau saya bukan yang terbaik untuk awak. Mesti awak rasa saya ni perempuan yang membebankan. Tak seronok langsung, awak bosan dengan saya kan? Saya tak pandai jaga hati awak. Saya banyak permintaan. Saya banyak menyusahkan awak. Saya teramat mengganggu hidup awak.

Dalam fikiran awak ada siapa? Saya atau dia? :( Saya sedih. Kalau saya boleh selami fikiran awak, dah lama saya buat. Tapi saya tak ada kuasa tu.

Baru semalam saya updated entry HAPPY. Hari ni saya update entry sedih. Adat dunia, mana ada yang selalu kekal di atas. Kadang-kadang ke bawa juga kita. Sekarang saya di bawah. :( 

Awak sibuk kan? Buat la kerja tu dulu. Dah habis mesej saya. :( 


Sebenarnya saya sedih.




..........................................


No comments: