SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

February 23, 2011

Benda Baru Dalam Hidup SAYA


Sapu-sapu! Banyak sawang... Busuk dan berhabuk-habuk.... Gatal hidung... Acchhuhh!!

Dah dekat 1 bulan tak post entry baru. Ini yang latest  ya   MALAS YANG AMAT. Tambah lagi dengan kerja yang sentiasa dilonggokkan, aku jadi berat jari nak menaip. Blog ni dah rosak sebenarnya. Gadget-gadget yang aku penat-penat susun tu semua hilang. Habis semua dah. Haiish! Tak ada masa yang cukup nak melalak depan lapy lepas tu copy paste segala mak nenek kod-kod tu. Sekarang, blog ini suci dari sebarang gadget.

Agak sedih bila benda yang aku penat-penat buat tiba-tiba hilang dalam sekelip mata. Nak edit bukan senang,nak susun lagi. Perrghh!!! Memang *)(*)_(+)()()(@/@(!331313 lah!

Baik,agenda pertama ialah.....

Since 2 weeks ago, I HAVE NO APPETITE. Selera nak membaham makanan hilang. Totally hilang. Pergi kelas pukul 8, balik pukul 4.20.... Dalam jangka masa ni perut aku bersih dari sebarang apa-apa bentuk makanan. Bagaimana seorang si montel boleh ikat perut dalam jangka masa yang lama? Ada la satu hari nak puasa kan, malam tu aku tak sahur,petang tu makan pon tak. Da la tak makan,teguk air pun tak. Puasa apa benda mcm tu. Erm... Bangun pagi cekang je  rasa.

Waktu tidur kurang. Kalau sebelum ni waktu tidur aku bersamaan dengan waktu tidur bayi-bayi di Malaysia. Sekarang lain okay! Siang,masa yang diperuntukkan untuk tidur adalah lebih kurang 30 minit. KONONNYA L.. Malam memang hebat!!! I tidur pukul 4 pagi. Bangga!! Bukan setady okay! Masa itu aku akan berguling-berguling dan terus berguling sampai terlelap. Masalah.......

Waktu mandi yang dulunya diSET pada jam 6.30 kini meningkat secara purata kepada jam 9.00. Ini waktu subur untuk ibu-ibu mengandung mandi. Waktu ni kalau mandi memang suhu badan akan berada di tahap beku yang amat gaban lah!! Kalau waktu siang,tak tau nak buat apa aku akan mandi,shower,shampoo .. Dalam erti kata lain membersihkan diri dari segala najis _ najis.. Badan dah wangi-wangi baru boleh senyum, tidur pon dalam keadaan aman sentosa. haaaaa T...........T


Buat masa sekarang aku sedang berusaha dengan gigih dan jayanya untuk menyingkirkan perasaan cinta. I'M SINGLE. Aku sedikit teruja dengan dunia single  ni. Hati girang,boleh buat apa yang aku suka. OWH MY WORLD!! I'm alive! Tak perlu fikir nak jaga hati sesiapa pun. Tak perlu kawal diri nak kawan dengan sesiapa pun. Proud to be single. Hooo yeh!!

Dah la, nak out. Bubye...





No comments: