SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

February 26, 2011

The Best Night


Malam yang agak mengecewakan. I do it for you, to see you, to meet you. This is so sad.
Tonight is too cruel. Awak buat saya kecewa. Awak buat saya rasa gegeh.

To complete something are not easy for me.

I SAW YOU FROM A FAR. Saya nampak awak. Saya nampak. Sumpah. Awak pegang beg kamera. Baju hitam kan? Tapi awak buat tak tau. On the way nak balik pun sy nampak awak lagi. Nampak jelas yang amat.

Saya suka awak, tapi saya tak tunjuk. Sebab saya jenis yang diam, jadi di setiap tingkah laku saya tidak boleh diramal dengan mudah. Saya jauh tak bermakna hati saya kosong. Saya dekat tak bermakna saya ada aura cinta dengan awak.

Awak jahat. Saya takkan maafkan awak . Takkan maafkan..

Lupakan sebentar. Tadi berjalan-jalan malam dengan kakak angkat EJY NOPO. Ahak! Credit to her because light up the sorrow night. Makan pizza, pusing sana sini. Aku rasa cukup untuk habiskan RM 20 minyak kot. Pizza tu mahal lagi. Tak terbayar den. Kelak-kelak saya dah kerja, saya belanja sis makan besar ya. Open chair.


Selamat malam.













No comments: