SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

April 18, 2012

OM.Jay! WHATS ON MY ..... ?


Assalamualaikum! (Takpernahpernah bagi salam)

Teheee ~ I'm  on my way to the world of heaven tau. I sekarang dalam lingkungan cuti mid term. Owhhh! I'm so bangga diri sebentar. Oh sekarang I baru balik dari test MGT 538, dan I sangat teruja nak hapdate blog. Wellll.... Kawan baik I qariah negara, Puteri Sakinah tengah sibuk setady. Well, I kesian tapi I tak ada test. Jadi I tak boleh nak bukak buku. Sorry kay?

Meyh! Meyh tengok gambar ni. Hari apa ntah aku tak ada kerja kan, study sorang-sorang lagi. Memanglah sangat bosan. Habis dorang tidur aku buat mi maggi Mami. Sedapp ooowww... Tak cukup kenyang, aku bancuh susu, makan dengan corn flake. Atenyer si Sakinah kata nak teman setady, dia plak tidur.Haishhhh. Gerammm meyh. Dina tak payah cakap la, sekali dia berkabung dalam bilik, nuh petang nuh baru keluar. Tu pun nak masuk Maghrib dah. Memanglah tengah-tengah hari sapa nak tidur. Dah kenyang install makanan, bolehlah direct to bed kan? :) Suka-suka. Mungkin atas sebab tu perut aku tak pernah nak kempis-kempis. Asyik mengembung jerrrrr. Tak pernah slim. Last aku rasa slim 2 tahun lepas, itu pun selepas 3 minggu tak minum air sejuk.

This is my meja setady. Nampak mess kan? Ini lah ciri-ciri meja setady pelajar yang unggul.



-----> ABAIKAN TARIKH PADA GAMBAR TERSEBUT. Tarikh belum di setting lagi. Malaih... :)





 Aku ada pensel warna-warna. Kau ada? Aku ingatkan benda ni sejenis pen warna-warna. Tau-tau magic pen. Memanglah aku tak gemarkan pen kaler ni sebab mata dia besar and ball. Dan sesudah beli jarang-jarang sekali aku gunakan dia.

Owh aku ada chicken chop lagi.. Tadi keluar beli... Si Sakinatul sibuk nak balik setady. Well esok kan dia ada test, kenalah paksa diri setady berhempas pulas.

Tetttt.. tetttt..

 Tengah setady  aku TERtengok pendrive pisang ni. Teringat dulu pertama kali main blog ni, URL aku PISANGPISANGMAJU.BLOGSPOT.COM. Which is pisang tu asalnya dari KETEMU REZEKI MAJU, syarikat yang produced kerepek. Kejap.. Apa kena mengena pisang dengan kerepek? Oooo.. Bengong jap.... Dah 3 tahun berlalu, hari ni baru terfikir logiknya pisang dengan kerepek.

 Tisu basah ni mesti ada atas meja. Ianya berfungsi sebagai pencuci muka kalau malas nak bangun ke bilik air. Kononya nak bagi muka fresh. Tapi bila disapu ke muka makin rasa nak tidur. Dah sejuk-sejuk kan.

Traaaammmmmmmm!! Ni mind map aku. Ni untuk chapter 2 only kayh! Tak pernah buat bendalah ni, masuk degree terpaksa belajar buat benda ni. Dulu dip mana pernah sekalipun aku berminat nak lukis awan nano kat tengah  kertas tu. Haihhhh!

Baik, masa untuk kemas bajuuuu!!!! Yehaaa!!!!

BAI!

No comments: