SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

April 30, 2012

ADA APA DENGAN RUMAH ... ?






Huaaa!!!! Huaaa!!!
Cak! Tekejot tak? Terkejut tak?
Tak eh?
...


Erm..
Tak apa. Aku pun tak terkejut jugak lah macam tu. Hueeeee :(
Besar pulak date di situ. Haih, abaikanlah. Asal nak upload gambar je mesti ada kekangan. Payah.

Well, cuti 10 hari dah tamat. TAMAT. End. Sedih, sebak di dada, dada yang penuh dengan ilmu. :( Tak mau balik Perak. Tak mau. Tak mau tahu!

Aku seronok di Kedah. Aku seronok  berpoya-poya dengan FB, seronok berpoya-poya dengan youtube. Seronok macam tak tahu nak ekspress macam mana. Seronok macam nak angkat skirt ni. Seronok baq hang! Aku suka sangat petang-petang, lelaki kegemaran tolong petikkan buah jambu air, kemudian dilonggokkan atas meja depan mata ku. Suka sangat situasi pabila diri disua-sua dengan makanan. Cuma bezanya suapkan ke mulut sendiri :) Kalau ada suami pastilah aku akan berada di atas ribaan dia.

"Abang-abang, ayang nak jambu. Abang tolong buatkan sambal nak cicah boleh tak bang?"
>o<

Tak jauh pokok jambu air ni. Dalam halaman rumah jer. Hulurkan tangan, goncang-goncang batang pokok. Mesti dia gugur. Mencurah-curah. Sebab pokok jambu air ni sensitif, dia tak boleh tergerak secara tak sengaja. Dia sensitif dengan sentuhan. Tak percaya? Cuba pergi tendang kuat-kuat pokok jambu air. Mesti jatuh segerombolan.

 Bunga ni.. Bunga ni batang dia tak cantik, daun dia tak cantik.Tapi bunga dia cantik. Aku suka warna ni. Tidak terlalu over pink, ni kaler pink mekar. Tahu? Kau tak tahu. Kau tak faham, aku tahu.

PAUSE.
Abaikan.


And Now!! With big of my heart! I present to you "Lelaki Kegemaranku"
Clap your hand. Clap your hand!


Duduinkkkk
Duduinkkkk
...
...

Ehheheheh! Ayah! Suka mencangkul. Cangkul sampai tinggal tanah botak.Tak sempat nak curl-kan rumput depan rumah.


 Hek!Hek! Selamat pagi cikgu!

 Pelam cherry depan rumah. Sudah aku katakan, rumah aku dalam dusun. Nak buah apa lagi? Cakap saja.
:) Terima kasih, dulu ayah tanam pokok bunga. Sekarang pokok buah. Tulat, tanam sayur pulak. Seterusnya tanam dinosour ye ayah.
.
.
.
.
.
.
..

.




------&; Besok balik Perak dengan Adele. Aku tak suka Perak. Babey.

Selamat Malam.

No comments: