SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

April 27, 2012

CARA-CARA MEMAKAI TUDUNG YANG BETUL. Sila tonton wahai perempuan.

Hey! I'm back!
Hey! Aku seronok! Seronok cuti!
Seronok buang masa! Seronok besarkan badan!
Hey! DAH NAK KONVO! Takkan nak menghadiri majlis tu dengan saiz badak? Hey!
Nanti huduh! Tak jelita da!
Ada aku kisah?

Well, itu bukan tujuan yang sebenar I post entry okay. Sila teruskan membaca ayat yang seterusnya.

You know what, I sangat-sangat terkezut melihat pelbagai jenis picture yang diupload. Sudah semestinyalah di laman muka biru. Shitt! Aku sendiri tergoda tengok.Astagfirullah Fatin......

Kalau lelaki yang tak tutup aurat aku tak tahulah kan batasan mereka macam mana. Tapi kalau perempuan, aku sangatlah menitik koma beratkan bertapa pentingnya kita sebagai seorang perempuan to covered our chest. Tahu?

Tak tahu? Lantak hang lah.

Mari-mari I tunjukkan gambar tembikai 2 kilo.. Tak perlu beli, hanya melihat sudah kenyang.

Baik-baik, pada mulanya aku bertekad nak uplod gambar sensorr tersebut. Memandangakan ia boleh mengaibkan gadis tersebut, maka aku tahan dalam hati supaya tak uplod gambar tembikai 2 longgok tu. Maaflah.

How come perempuan tengah angkat tangan, sambil jarinya menunjuk ke atas, dan kamera pula di bawah. Kononnya nak tunjuk tengah memandang ke langit. Tak sedarkah awak punya tu up-up to the sky? Ish!

Kadangkadang agak malu dengan diri sendiri sebab once before saya pun pernah pakai tudung macam tu dulu. Dan, dan, tudung perempuan tadi tu selempang.

Baik-baik, berikut saya sediakn cara-cara pemakaian tudung yang tepat. Sila tengok. Jangan nak skip eh. Tembak kang.



Simple je kan pakai bawal? Jadi mengapa perlu sia-siakan usaha anda untuk bertudung? Alang-alang pakai tudung tu, biarlah mengena. Ye dak?

Kalau kita pakai baju kurung, kaki semua dah tutup. Then, kita akhiri dengan 2 selempang di dada. Cantikkah macam tu? Janganlah. That's why pakai yang menutup, jangan dinampakkan yang tersembunyi. Indahkan yang tersirat, baru nampak wanita melayu sejati. :)


No comments: