SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

December 06, 2010

Abdul Aziz








Dapat lihat gambar-gambar yang tertera di atas? Itu namanya Abdul Aziz. Anak bongsu Usu saya. Comel yuk!! Agak tembam... Lihat pada tubuhnya sudah tau dia seorang yang bersemangat tinggi. Setinggi menara Eiffel Tower ek?  Fuh! Budak ni kalo nak kawalbukan senang lo..Kena pakai alat khas..

Petang-petang tak ada yang temankan Ajis main,jadi petang tadi kita temankan Ajis main.. Terhincut-hincut tarik basikal yang kat dapur tu ke luar rumah..Yang bawak masuk balik ker umah muka ni la... Ni muka yang dok menaip! Ceit!

Dah penat kayuh basikal,aku suruh dia joging. Joging lah dia sampai BERround-round.. Lari tak sampai 5 minit dah keluar peluh.... Jadi aku suruh berenti kejap.. Kononnya nk bersenam la petang tadi... Ate badan aku yang macam tong ni tak reti-reti plak nak bersenam! Ceit! Anggap la badan kau macam kerengge Tin.........

Tu gambar kat atas. Saje je aku cakap nak betulkan liang pernafasan dia. Padahal aku angkat seluar tu sampai paras buah dada. Syok tengok budak-budak pakai macam ni.. Muncit!  Dia pun ikut jer....
I loooikkee!! Dah penat berlari kan....

Budak ni kalau bercakap,dia takkan berhenti dengan mudah. Pakai gear turbo agaknya mulut dia. Tadi pagi Ajis temankan aku tengok Titanic II,sepanjang-panjang cerita dia dok nanya tu,nanya ni...Eh ponat den!! Tak tau la budak ni.........

Hari dah lewat,mari kita tidur..................

2 comments:

Adii NakHeran said...

eh2x comey nyerr,,, hehehe,,
senyum2 selalu taw,, :))

FIQAFI said...

comey ker?? HAHAH