SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

October 24, 2013

SIMPLE ADORABLE MAKE UP

Assalamualaikum,

Petang hujan - hujan  ni tak tau nak buat apa. Nak masak dah x kenyang , nak exercise sumpah memang tak la, nak jelajah  shopping complex pun tidak  mungkin rasanya.
Barang  make up banyak, boleh kerana  teramat  malas semalasnya , main make up pun boleh?
PHEWW! Antara  semua sepanjang  perjalanan  make up ni, aku kurang suka. Aku suka tudung tu jer. First  ooowh aku pakai  bawal  warna soft macam  tu. A bit adorable tak? HAHAHA. Kome tak suke , takpe . Aku suka!!

As usual kalau make up i prefer naturactor code 171 + 141.
I???

PLEASE lah!! I I ni Poyo! Orang maleyu  sila  cakap maleyu. No yu  ai  yu  ai . Tak penting  pun sebenarnya. Tapi  benci  jugak eh.
Well, gambar di  bawah  semua siap  sudah di  make up. Muka  asal aku penuh dengan eyebag. TERUK? OPKOS laaaa...


You like it? You like it?
OH MY JALILL~~~~

No comments: