SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

February 18, 2012

MIGRASI KE PERAK


Perpindahan diri ke Perak untuk menyambung pelajaran yang terputus pada peringkat diploma memang aku nantikan. Aku sedih nak tinggalkan tempat jatuh lagi dikenang, inikan tempat aku dilahirkan. Perlu ka hang cakap camni? Er.. Er.. Maaf. Baik, aku belum ready nak tinggalkan Kedah. I wanna stay here! Stop it! Jangan jadi katak bawah tempurung. Jadilah macam si merpati, yang cantik, yang indah tapi tak dapat disentuh dengan mudah. Ada kaitan? Tak ada. Stop!


Can you tengok gambar di atas?

Yeah, quite happy, quite sad, so keep quite.

Mending broken is necessary dalam hidup saya since dulu  saya sudah banyak mengagih waktu dengan aktiviti tak bermanfaat. * terasa tak berguna jap. 

Baik, 3 Mac saya mula mendaftarkan diri. Daftar online sudah saya buat, dan berjaya!  Seterusnya daftar di  fakulti. Itu belum, lagi 2 minggu. Petang tadi sudah pergi memfotostat. Siap lah dalam 60%. Medical check up belum lagi tertunai. Penat sudah.

Fikiran kusut. Aku nak tidur. Aku capek. Aku nak bobok. Aku fed up! Moody!

BYE!

No comments: