SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

February 18, 2012

GREEN PASHMINA


Aku tak tahu. Aku tak tau. Aku tak tahu kenapa aku suka sangat dengan PASHMINA GREEN ni. Aku selesa pakai dia, aku rasa sejuk berbelit leher dengan dia. Aku rasa excited tengok dia. Aku rasa dia paling suka dengan aku. Caiit!


Ini yang latest, petang tadi aku pakai. Aku pikir pashmina ni sesuai la dengan baju kurung tu. Rupanya tidak! Oah! Malunya I! Okay balik rumah terus sembam ke lantai! Sebab tak sesuai? Sebab saya pakai baju kurung mak, dalam cermin aku nampak sangat cantik ketika memakainya. Bila dah jalan ke luar baru tersedar pinggang mak besar. Aha! Balik gulung , teruih bungkus dalam kotak. Tak mau pakai dah!


Kadang-kadang C2 aku akan menghasilkan gambar yang sangat jelas. Terlalu jelas sampaikan jerawat jeragat  aku jelas ternampak. Kadang-kadang aku rasa nyampah dengan kamera henpone ni. Mengada! Nak shoot kat luar je, dalam rumah blur terus. Naik juling mata tengok! Umph!Tangan montel macam aku memang tok sah berangan nak sembunyi lah. Pakai gelang ber-carat2 pun takkan dapat sembunyi. Melainkan aku pakai inner yang tutup sampai hujung jari. See? Tengok kat atas. Ni dalam kereta lahk an, takkan dalam toilet. Dalam kereta, perlu ada bekalan makanan. Bukan apa, takut nanti.. Takut apa? Takut kebuluran. STOP.

Sudah! Ingat tadi nak letak banyak gambar tapi rasanya tak perlulah kot.  Dua tiga keping cukup kot?
 Dah. Nak makan. 
:)


 

No comments: