SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

February 25, 2012

ME WENT TO UiTM JUST BECAUSE OF DIP CLEARANCE..


Zis entry will  use  fully bahsa Kedah, okay!

Now, lets begin!

Baik, bila aku pi UiTM? Hari khamis lah. Ingat dah, pnat syial. Ingatkan senang nak buat menda tu, Cma happa gi! Nuh tepaksa dok jalan meqata. Dah la matahaqi tepacak. Nak habaq mai na, Peqelih memang panaih cam gurun. Hampa sidai baju 3 jam pun bulih keqin dah. Kot hampa sidai selimut yang 4 inci tu lagi cepat keqin.

Malaih nak gebang plak. Tengok gambiaq na.



Hat ni aku paling suka. Wawa nampak comey. Aku? Macam gajah lintang. Errr!
Last ni. Aku malaih dah nak gebang cam-macam. Tengok gambiaq ni, hampa  tau aku amik lam bilik ayaq. Bilik ayaq memang fevret aku la.Pase pa tak tau, kot lampu dia memang terbaik  la kot.


Ngat nak tulih panjang2. Malaih. 

Dah masok twilight.

Blah lu.

No comments: