SMS WITH LOVE

EACH OF YOU

December 06, 2011

TAK SEMPAT NAK GRAB ; SOLD OUT



Pergh! Pergh! Cantiknyer.Pergh! tengok lagi la, eh yang ni cute what! Scroll ke bawah lagi, mak ai yang ni memang nak beli ni. Mane yang kita tengok tadi? Ah yang ni,nak yang ni! Cantik bapak ah! Nak yang ni. Jap usha harga, okay what ! Tak mahal sangat, ni kalo beli kat luar ni harga memang hebat lah. Mane-mane?

Tunjuk sini... :


Yang hijau ni most wanted. Sebab saya kurang minat dengan colour-colour masam, so I prefer colour yang striking sikit. Macam previous entry, saya sudah tunjukkan bawal collections saya. Argh. Frust siot la semalam. Baru nak confirm dengan tuan LOVE SHAWL, bukak je blog tengok dah habis. 



Yang jalur macam zebra ni agak menarik jugak. Pun habis. Arggh! Sembam muka ke tanah kejap Erggh serius nak yang ni. Sebab setiap pembelian yang lebih dari 4, akan dapat gift. Ye, dah siap pilih, nak inbox then teringat. Eh! Sold out ke ape tudung ni. Cek-cek balik...???


SOLD OUT SAYANG

Can you spot ubat nyamuk? Can you spot lingkaran api? Can you ?? Can or not!
Heh! Ni corak di kepala tu sangat menarik. Nak yang ni ::(((

 The most wanted flower design. Sangat -sangat macam corak kain cotton. Eh nak yang ni :(


 POKODOT! pokodot. POKODOT! Nampak??

Nak semua yang di atas. Tak apa, nanti kita wash my eyes lagi. HAHA. Eh takyah nak gebang sangat lah. Dah-dah. Tak ada mood. Sedih.

No comments: